Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zou ze maar gauw uitpakken, als je de hoogte van de dozen moet geloven zit er maar 1 breedte velg in :171:

Link naar reactie
9 uren geleden, 2.5si zei:

Ik ben benieuwd Cees. 

 

Ik ook, maar nog even geduld.... :wacko:   

 

Met 8.5x19-245/30  en 9.5x19-275/30 en een ET van 35 ging het iets te vaak NET niet goed en die 3mm voor (et38) en 5mm achter (et40)  zouden net het verschil kunnen maken.

 

Aan de ophangingskant gaat het ook goed:  aan de voorkant kom ik op  -1mm t.o.v. origineel  en achter gelijk aan origineel. 

 

De banden zet ik over;  dat blijven dus de Hankooks aan de voorkant en de Pirelli PZero aan de achterkant ( ja, je moet toch wat als de gewenst achterbanden niet leverbaar zijn)  De achterbanden zijn net 1 jaar oud en de voorbanden kunnen ook nog even mee, dus ik ga me alvast beraden op wat er voor het volgende seizoen op moet (nee, ik wil geen "wat-zijn-nou-goede -banden-voor-mijn-Z4-discussie) We'll see. 

 

Link naar reactie
4 uren geleden, Shoveltje zei:

 Hankooks aan de voorkant

Iemand op dit forum noemde het merk eens meewarig:"Hancock".

Een meneer met die naam heeft echt bestaan, Hij kreeg rond 1850 een stuk rubber van Goodyear in handen. Ontdekte hoe die van Latex rubber had gemaakt (vulcaniseren met Zavel) en patenteerde het 1 week voor Goodyear. Het huidige Hancock ltd produceert nog steeds rubber, maar is bljjkbaar nooit in bandenproductie gegaan

Link naar reactie

2x Nieuwe chasis veren voor de achter ophanging van de Z4. Links was gebroken. 

 

Als ik iemand nog blij kan maken met de rechter veer (e85 3.0 M onderstel), laat me dat dan weten anders gaat die bij het oud ijzer.

 

Gelijk mee besteld een Koolstof interieur filter en valeo ruitenwissers met spoiler :cool:

 

 

Link naar reactie

Da's vaste voor- en najaarsroutine : afwatering doorprikken: van boven met een stukje "speciaalgereedschap" oftewel een lang gedraaid stuk ijzerdraad met een stukje poetsdoek en via de wielkast met de tuinslang doorspoelen.

 

Ter controle van boven nog een plens water er doorheen om te zien of alles goed gaat. Komt er net zoveel uit als er in gegaan is dan is  het tijd voor een biertje ! :drank:

 

Link naar reactie

Bij de dealer:) Geen spinnenwebben, ik heb een Britse korthaar die altijd wil helpen klussen aan de zzz, dat waait meestal weg als ik een rondje met de kap,open doe :lol:

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Op kleinanzeigen voor 40 euri een stel ferric grey nieren, ter vervanging van de chroom / zwarte. Van de week even knutselen. Kennis van mij heeft bedrijf in Aken, lekker makkelijk om spulletjes vanuit Duitsland te ontvangen.

IMG_0521.JPG

aangepast door Frenkie
Link naar reactie

Prefect ...

bmw zzz british traditional .

als ik nu opnieuw een zzz zou kopen

was dit mijn voorkeur :thumbup:

aangepast door Larsy
  • Like 1
Link naar reactie

Alk ik een beetje tijd voor een ritje heb, wil ik naar BRMS gaan om de verchroomde voorruit kader laten monteren...samen met de verchroomde handgrepen en dan is gedaan.

 

...misschien nog 4 eibach.

 

....en dan, ja, 4 BBS LM replica zullen niet slecht zijn...:blush:

aangepast door Gundun
Link naar reactie
1 uur terug, Veloce zei:

Speciaal vanuit Brugge naar Veere om foto's te maken?  :lol:

Tjonge wat een bullseye! :o

 

Inderdaad zijn we naar Veere gereden voor een dag: ik vind dat Nederland mooier is om te gaan: soepele wegen, ook de platteland vind ik mooier, en het is vol met meren/water en plaatsen waar je can een koffie drinken of lunchen met zicht op jouw ZZZ geparkeerd met de dak open. :)

 

Laatste keer ik wou in Belgie blijven en we zijn neer Ieper gereden, maar de wegen zijn pijnlijk slecht (de ZZZ huilde de hele weg door) en ook druk...beetje teleurgesteld.

aangepast door Gundun
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.