Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Even update van wat ik heb gekocht voor mij BMW ten eerste aluminium pedalen. Voetsteun plastic was kapot toen deze er maar overheen gezet. Verder afdekkapjes voor de BMW CD43 business radio, was opgevuld met een soort kit was erg lelijk nu weer de originele kapjes. En laatste INPA diagnose set met kabels en software voor het uitlezen van mij BMW.  Gekocht om mijn airbag lampje te resetten, maar je kan er in van alles mee uitlezen.  Komt vast nog van pas.

 

http://www.mycor-media.de/store/bmw-e-modelle/

 

Diagnose K+DCAN Passend BMW E-Modelle Ab BJ 1995 Bis 2015

 

5.jpg

15.jpg

13.jpg

IMG_20170324_172239631.jpg

14.jpg

Link naar reactie

Zijknippers e89 face lift

4 * michelin supersport,

navi update bmw orgineel

kentekenplaat houder neutraal

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Onderdelen laten 3D-printen: clipjes voor de leren insert van het linkerdeurpaneel (kwamen beschadigd uit donorauto) én missende isolator voor de Wiesmann hardtopvoorbereidingsset.

aangepast door pimgmx
Link naar reactie

Ja , echt mooi ..

die blauwe kap op die blauwe z

en die velgen passen zeer goed .

echt mooi .

 

(ik zou alleen al mijn kap vervangen om ook zo een blauwe te hebben ,past echt goed.

dat wil ik ook :sSig_goodjob2:)

 

 

ik ben zelf ook aant kijken voor een extra set velgen 

maar ik wil de motorsport m3 e36 velgen 

ds1 , met veel spaakjes of die met de weinig spaken .... weet het nog niet zo goed

Ma Ik kan geen foto vinden op't net met de ds1 velgen op de zzz

 

aangepast door Larsy
Link naar reactie

Bedankt voor de complimenten! 

 

@Horus

De velgen was nog een hele klus. Ik had ze voor een mooi bedrag over kunnen nemen maar er zat behoorlijk veel stoeprand schade aan. Dus heb ik ze zelf opgeknapt en gespoten. De kleur is WURTH wheel silver wat een exacte match is met de originele kleur. Van de schade is nu niets meer te zien en ik ben behoorlijk kritisch.

 

@Larsy

Ik dacht dat Robert van het forum e36 m3 velgen heeft in het antraciet. Foto's staan op zijn draadje.

 

Ondanks dat de kap er nog goed uit ziet begint hij toch slijtage plekken te vertonen. Ik zit er aan te denken om de z8 kap te installeren in verband met de betere geluidsisolatie op de snelweg maar daar moet ik nog eens een nachtje over slapen.

 

@allemaal,

Een poos geleden heb ik een post gedaan over forever black voor het zwart maken van kunststof o.a. deurgrepen ect. Even een kleine update: het behandelde kunststof is nog steeds hartstikke zwart en ik ben behoorlijk onder de indruk van het product. Dit koste 12,- terwijl meguiars plastic restorer er na een week al afspoelt en 23,- koste. 

aangepast door G.Knulst
Link naar reactie

De lampjes van de dagrijverlichting vervangen door deze https://www.aliexpress.com/item/1x-Auto-LED-T10-COB-Silicone-shell-Chips-T10-led-W5W-Cold-white-Crystal-blue-Blue/32790764983.html?spm=2114.13010608.0.0.FfXEiz

 

Op de onderstaande foto zijn ze nogal blauw maar ze zijn heel wit. Een stuk frisser dan de gele halogeen lampjes.

 

 

WP_20170417_23_34_44_Pro.jpg

Link naar reactie

@ g.knulst. : Als ik een nieuw dakje koop , is het een gewone .

Is goed genoeg voor mij " En de look blijft hetzelfde " 

dat zou ik liever hebben .

:P

 

meguiars .... Hahaha daar noem je ook weer iets,  ik heb al veel dingen van de u s a gezien/gehad .... moet er niks meer van hebben ... veel bla bla  weinig boem boem .

( Weggooie die pot )

:thumbup:

 

aangepast door Larsy
Link naar reactie

'Leeftijd bestendig' jullie kennen dat wel zo'n kraantje die je ook wel in zwembaden ziet past er net naast. Onder de deur ook nog genoeg ruimte van bovenaf in de ZZZZ te vallen. Maar voorlopig is dat allemaal niet nodig gelukkig.

Link naar reactie

Voorlopig even de laatste mod, Peugeot antenne, ontvangst blijft prima.... Het forum had gelijk, voor en na....

 

 

IMG_2639.JPG

IMG_2640.JPG

Link naar reactie

Ja, gelukkig wel.

Nummer 18 kun je loshalen en dan met een waterpomptang aan de kabel trekken, toen sprong de motorkap weer los.

Dus tot de levering en montage van de nieuwe kabel de waterpomptang in de kofferbak :)

Aangezien ik niet weet welke kabel de boosdoener was, heb ik beide maar besteld.

Schijnt trouwens niet vaak voor te komen, gelukkig een how-to gevonden

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.