Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Gisteren tot de ontdekking gekomen gekomen dat ik "onlangs" ( tijdens de Heide rit pos(met-zonder-t)bank Arnhem e.o. 2015 )  een -inmiddels bijna vergeten- setje verlichte instaplijsten had overgenomen van Maurits (nog bedankt :cool:) ter vervanging van mijn wat beschadigde lijsten. 

Vanmiddag alsnog maar geinstalleerd :

 

 

 

 

 

 

 

20160728_235817 (1024x576).jpg

aangepast door Shoveltje
FileSize
  • Like 1
Link naar reactie

Klopt, zag dat de verlichting op sommige stukken begon uit te vallen en toen ging er bij mezelf een lampje branden: "ow ja, ik heb nog een setje liggen ! " :cool:  Alzheimer light heeft zo z'n voordelen ! :lol:

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • Administrator

Jij juist bedankt voor het overnemen Cees! :thumbup: Ik vroeg me al af of je ze misschien al "stiekem" gemonteerd had ...

Link naar reactie

Mijn eerste aanpassingen/verbeteringen.

Heb de Z3 nu een paar maand en is heerlijk cruisen met kapie los en ondanks de zeer matige zomer toch bijna iedere week 1x op pad.

Auto laten doen door cleanings bedrijf ivm verfsputters.

Tussendoor uit het derde verzopen lichtunit de lamphouders en verroeste lampjes verwijderd en leds erin gemaakt want ga geen 7,50 voor 1 lamphoudertje betalen en dat x 7 + lampjes er eens bij. Had nog paar led onderbouwlampen liggen die over waren van huisverlichting ombouwen naar led.

PookKnop vervangen want oude was leer behoorlijk doorgesleten en zag er niet uit. Koplampen mat strookjes weggepoetst .

Cd wisselaar achter uit kofferbak verwijderd daar de radio al een standaard shop ding was en durf de bak achter bekleding niet weg te halen na verhalen die ik hier las over het uitvallen van versterker en weer moeten inlezen met ori radio die ik niet heb.

Een RVS rolbeugel geplaatst, wat meer voor de look als het veilige gevoel is en wat je met zo`n niet originele volgens berichten hier niet zou hebben.

Wil nog op de raamstijl voor een zilverlook strook aanbrengen en op portierhandgrepen idem.

Verlichting interieur her en der aanpassen vernieuwen/verbeteren.

Automatten in de aparte donkerpaarse/wijnrode kleur zien te vinden met hakstuk erin.

Even geen tijd voor door andere dingen in en om het huis waar we sinds februari zijn komen te wonen.

 

Achterkant19-6-2016klein.jpg

PookKnopNieuw-klein.jpg

aangepast door ReinderTrees
Link naar reactie

Vandaag nieuwe Navi update bij de dealer opgehaald voor mijn 2004 Navi-systeem (klein schermpje). Het past tegenwoordig niet allemaal meer op 1 DVD. Of ik al die info ook daadwerkelijk kan zien valt te betwijfelen met dat kleine schermpje. Maar wel heel Europa op beide DVD's.

Meteen twee originele (jaaaa met BMW logo erop!) ongeval hesjes meegenomen. Niet om te gebruiken natuurlijk, maar voor de heb. Zitten met z'n twee in een mooi klein tasje (in de accubak is daar nog ruimte voor).

Link naar reactie

Vandaag naar de dealer dus weer open gereden, na acht weken water onder de kiel was dat dus weer een prachtige beleving. Overigens die scheepsdiesels kunnen maar zo de geest geven; midden op zee brandstofpomp vast naar achteraf bleek. Vreemd goedje in de brandstof was de conclusie.

Link naar reactie

Ach ^ Horus moet kunnen, fisher panda generator na 145 draai uren inlaatklep verrot met als resultaat een nieuwe kop. Kassa........ Moet kunnen.

Link naar reactie
Op 2-8-2016 om 14:05, Horus zei:

Vandaag naar de dealer dus weer open gereden, na acht weken water onder de kiel was dat dus weer een prachtige beleving. Overigens die scheepsdiesels kunnen maar zo de geest geven; midden op zee brandstofpomp vast naar achteraf bleek. Vreemd goedje in de brandstof was de conclusie.

Dat heb ik al eerder meegemaakt,was het een zwart teerachtig goedje?

 

Of snotterig?

Link naar reactie

Ik vind die eigenlijk wel aardig, in het wit.

Als ik eerlijk ben mooier dan die verlichte z4 units.

 

Je kan ze voor ongeveer 50 euro incl verzenden op aliexpress krijgen.

Link naar reactie
13 uren geleden, sandere39 zei:

Dat heb ik al eerder meegemaakt,was het een zwart teerachtig goedje?

 

Of snotterig?

Ik denk geen va beide; ik zorg voor een goed schone tank (regelmatig tank aftappen en filterglas check) en gebruik(te) dat spul van Bahrdal. De schuif op de brandstofpomp (VP2040) was met de hand niet meer te bewegen. Dieselservice Emmeloord heeft de brandstofpomp schoon gemaakt en getest. Zij menen dat ik slechte diesel heb getankt. Op hun advies nu andere toevoeging aan de diesel.

Ik ben wel elf uur lang gesleept, wat een mazzel met zulke watersporters op zee!

aangepast door Horus
Link naar reactie

Korte Bee-sting antenne, merk Grundig, 160 MM, uitgevoerd in BMW Black Sapphire Metallic (475)

 

Knipsel.JPG

 

Bij Action 1,99 Eur0 en ontvangst nog goed ook :thumbup:

aangepast door ad k
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.