Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Nieuw, maar de mijne moet nog even gespoten worden. Is dus meer een opwarmertje. Ik moet hem nog ophalen bij de dealer want hij past met geen mogelijkheid in de 5 Touring. Maandag even een busje of een bakkie zien te lenen.

 

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • Administrator
8 minuten geleden, JK-Z4-3.0i zei:

past met geen mogelijkheid in de 5 Touring.

 

:blink: echte auto kopen dan...past zelfs in een 207:punk:

Link naar reactie

Vorige week de Carly voor BMW adapter gekocht om met mijn iPhone de Z4 uit te lezen via wifi. Werkt goed al zijn niet alle codes te lezen, moet nog eens goed de handleiding lezen om te zien wat ik er allemaal mee kan! Verder;

Originele documentatie gekocht over de Z4, altijd interessant om eens na te lezen

Hardtop standaard, hoes en de originele kapjes gekocht! Ik ga binnenkort eens proberen om te zien of ik de kapjes kan 3D scannen en printen, mocht iemand interesse hebben kan hij/zij zich melden!

Link naar reactie

Een nieuwe pomp laten monteren voor het dak....werkt allemaal weer super!

Cabrioservice Memelink, top! Gewoon vanuit de achterbak...moet je wel weten wat je doet.

Vast tarief, was snel gebeurd en voorkomen dat het ooit weer gebeurd.

IMG_0407.jpg

IMG_0414.jpg

Link naar reactie
Op 30-4-2016 om 09:33, BMW-Z-CSi zei:

Je hebt die Ford dus eigenlijk voor het vervoer van die bumper gekocht?

Daar past die bumper met verpakking ook niet in. Pakket is veel te lang.

Ik ga de bumper maandag wel met de Touring ophalen maar dan wel zonder verpakking en meteen naar de spuiter brengen.

 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Dakmodule (Reinhold) voor mijn Z4 E85. Gekozen voor de uitvoering zonder afstandsbediening, omdat ik het advies heb gekregen het dak te openen en/of te sluiten met draaiende motor vanwege het stroomverbruik van het dakmechanisme. Ik heb geen idee of dat ook zo is.

Aansluiten een fluitje van een cent en de module werkt uitstekend. Hoef de betreffend knop maar even in te drukken en dan gaat de rest vanzelf.

En dat voor rond de € 85,00

dakmodule_zpsgprlpuj8.jpg

Link naar reactie

Mooie manier van dak openen. Blijven alle 'beveiligingen' wel in tact? M. a.w. wat gebeurt er als er iets mis (dreigt) te gaan met het dak openen/sluiten; iets er tussen of zo? Met de originele knop, stopt het openen/sluiten bij het loslaten van de betreffende knop en kan je ook de beweging weer voortzetten.

Link naar reactie
  • Administrator

^^ Bij dit soort modules blijven de oorspronkelijke veiligheidsfuncties behouden. Dit soort modules maken alleen maar gebruik van mogelijkheden die toch al in de auto voorhanden zijn.

Link naar reactie
23 uren geleden, sandere39 zei:

Hmm het mechanisme verbuikt weinig stroom hoor,maar de motor die de hydrauliek aandrijft wel.

als de accu al wat minder is dan kan die belasting wel eens teveel zijn,vandaar.

 

 

 

 

 

Met dank voor je reactie. Ik heb mijn Z4 pas een maand of twee en nog niet gekeken naar de productiedatum van de accu. Dus uit voorzorg maar de motor laten draaien bij het openen en sluiten van het dak.

Zo ver ik het nu heb gezien, neemt de module alleen de functie van je vinger over. Met andere woorden: je hoeft de knop niet meer vast te houden. Verder blijven de functies bestaan. Door tijdens de beweging de knop nogmaals in te drukken, stopt het dak waar die op dat moment is. Opnieuw drukken zet de beweging, waar het dak mee bezig was, weer voort.

Of reclame maken mag, weet ik niet. Maar voor meer informatie zie hier: http://www.reinhold-engineering.de/frames_d.htm

aangepast door Zetter
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik heb mezelf verblijd met plug and play laser logo's voor onder in de deur van mijn E89 Z4:wub:, en een lelijk chinees M logo:sSic_toilet: wat ik eigenlijk nergens kwijt kon.

Mijn X car style dakmodule licht nog in de schuur, samen met aluminium pedalen.:sEm_oops:

Een geadviseerde lederonderhoudsset van Carolux aangschaft (en poetsklei?) en een Icarsoft i910 2 OBD Scanner/resetter.:party:

 

Oh...en na een botsing met een muur die van rechts kwam,,,, mijn gril inserts ook meteen laten spuiten

Gril.jpg

logo.jpg

910.jpg

Pedaal.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
Op 2 juli 2016 om 09:58, 2.5si zei:

Op het Duitse forum toegeslagen?

Nee in Beers...dus hier op het forum (heeft alleen niet te koop gestaan, gewoon ooit gereserveerd :hypocritesmiley:)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.