Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Omdat ik op de standaard grijze handrem- en pookhoes uitgekeken was maar de bijpassende kleur besteld, ben benieuwd hoe dat er uit gaan zien ;) :cool:

 

 

s-l1600.jpg

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb daar wel een idee van ... :hypocritesmiley:. Die gordeldingessen die ga je niet / voor andere doeleinden gebruiken toch? Of ben je bang dat je vergeet dat het een ZZZZ is (dan zijn wat extra aanduidingen in het zicht niet verkeerd)?:P

Link naar reactie

Gordelpads had ik al -van AC Schnitzer- omdat Mary last had van de rand van de gordel ( vaste bijrijder moet je tevreden houden, niet ? ) maar die voldeden niet en worden nu dus vervangen door deze "Personalized dream red / traumrot seat belt pads"  en zijn tevens een goed wapen in de strijd tegen mogelijk vroegtijdig optredende Alzheimer. :cool:

Link naar reactie

Welnee joh kost bijna niks :wacko:

 

De motor startte s,ochtends gewoon op maar wanneer de toeren begonnen te zakken na de koudloop procedure liep de motor rommelig,en de eerste kilometer sputterde en stotterde deze ,totdat er iets warmte in zat daarna verder normaal.

Het werd wel steeds erger.

Toen uitgelezen maar ik ben er niet genoeg in thuis om precies te vinden en te weten wat ik zoek,een garagist heeft ook nog geprobeerd maar kon er met zn bosch kast zelfs minder ver in komen als ik met mijn ista.

Bij de lokale dealer nagevraagd en de volgende dag neergezet,de morgen erop gebeld door de monteur conclusie 6 verstuivers....

 

Nja beter dat dan een motor die niet lekker loopt ,als ie dan weer tip top is dan vergeten we het maar weer snel..

Ze zouden nog wel kijken of er nog iets van een recall op de verstuivers zat maar dat zal wel niet.

 

Het schijnt een kwaaltje van de n54 motor te zijn,samen met de hpf pomp.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.