Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Jammer dat jij jouw mistlampen mist Ruud.

Ben blij dat ik van die lelijke dingen af ben....

geen kleur verschil met grijs?

Nope....maar dat ligt natuurlijk aan degene die ze spuit

Link naar reactie

soms zijn er voor een kleur 3 of 4 verschillende tinten,en dan moet je de auto erbij hebben en het juiste licht enz enz,

Toen ik laatst mijn spoiler liet spuiten hadden ze een waaier met wel 20 verschillende kleuren van sapphire black en er werd een ware studie van gemaakt welke het beste bij de kleur van de auto kwam, uiteindelijk een perfect resultaat.

Link naar reactie

Toen ik laatst mijn spoiler liet spuiten hadden ze een waaier met wel 20 verschillende kleuren van sapphire black

Hmm dat kan maar bmw heeft zelf niet zoveel verschillende tinten in hun lakken (meestal) bouwjaar speelt ook me en over de jaren zijn er verschillende Saffire black geweest mat allemaal hun tintverschil.

De e89 die ik nu heb zit veel groen en blauw als je er in de zon naar kijkt.

Maar er zijn idd zoveel tinten in bepaalde kleuren dat de keuze soms erg precies komt.

De e85 was ook een zoekertje en uiteindelijk is daar een kleur voor gebruikt die niet direct van bmw was maar wel perfect paste.

Link naar reactie

Kan prima, maar dan moet de poster niet te beroerd zijn om de url in img tags te plaatsen...mensen doen tegenwoordig nergens meer moeite voor lijkt het, en ik maar denken dat dat slechts de jeugd van tegenwoordig was:

1935404_10207078635741542_25145317631854

  • Like 1
Link naar reactie

He Guido bedankt, heeft niets met lamlendigheid te maken maar ik wist het niet dat het zo ook kan. Blijft een mooie foto en ik ben al jaren blij met mijn M-etje, dusss enne Horus als 61 jarige vind ik face book niet zo verkeerd, misschien eens meegaan met je tijd, voor je het weet ben je digibeet.....maar ook bedankt voor het compliment voor de ZZZ.

aangepast door pampus
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.