Ga naar inhoud

anti marter apparaat kemo m100n

redondo

Aanbevolen berichten

hallo ik wilde vandaag mijn anti marter apparaat installeren voor meteen direct op de accu aan te sluiten maar ben niet zo slim geweest mijn accu ligt achterin de auto in plaats van voor in de auto ik heb een z3 heeft iemand een idee om hem toch in te bouwen voor in de auto onder de moter kap waar moet ik dan mijn stroom vandaan halen heeft iemand een tip of iemand dat ook zo moeten doen groetjes

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator

hallo redondo hoewel het niks te maken heeft met dit topic wil ik het toch even zeggen omdat dit al je tweede topic met vragen is vragen mag natuurlijk volop hier op het forum maar de ervaring leert dat mensen hier je vragen sneller en beter beantwoorden als je jezelf eerst even netjes voorstelt in de zogeheten members gallery een verhaaltje daar over wie je bent en hoe het zover gekomen is dat je nu een z3 hebt en wat voor een z3 dat dan wel is coupe of roadster wat voor motor en andere bijzonderheden liefst met wat foto's van je z3 worden zeer gewaardeerd fotos bij voorkeur binnen en buiten trouwens de members gallery vind je in de ontopic lounge dan even een nieuw topic aanmaken voor jezelf bij voorbaat dank namens vele members voor het maken van een voorsteltopic met vriendelijke groet Maurits ik ben trouwens een van de administrators namens ons team alvast welkom en ik hoop dat je veel nuttige informatie van dit forum zult halen en misschien moet je ook eens kijken of deelname aan een forumrit misschien wat voor je is kun je de members en hun z3s en z4s in real life ontmoeten maar dus nogmaals welkom

Link naar reactie

alswenualpuntenenkommasachterweglatenindetopicsishetmisschiennoghandigerdespatiesookmaakwegtelatenenstenozouhelemaaldeoplossingzijn

onder de motorkap zit toch wel ergens een vast spanningspunt, bijvoorbeeld bij de zekeringkast.

Link naar reactie

tja of de plek waar je de hulpstartkabels op dient te zetten.

of de startmotor ,en ga zo maar door.

Startmotor kan al zeker niet want hier zit geen permanente spanning op en dat moet toch wel voor zo een apparaat.

Dus Sandere39 wel pas info geven als je weet waarover het gaat.

aangepast door Jan B
Link naar reactie

:lachen:

Nu kun je veel van Sander zeggen, maar zeggen dat hij niet weet waarover het gaat is echt een beetje naast de plank.

Kijk eens in het schema, en je ziet dat er bij de startmotor een hele dikke "Hot at all times" poweraansluiting zit.

Overigens zijn de meningen over die Marterverjagers verdeeld. Het enige waar ik echt goede verhalen over gehoord heb, is dat kippengaas eronder.

Succes met aansluiten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in