Ga naar inhoud

Style 108 velgen 18" 8J+8.5J


Aanbevolen berichten

Hey Guys,

hierbij de specs van de originele BMW BBS velgen.

Voorbanden prima

Achterbanden helaas slecht.

5x120

18"

8J breed voor ET47

8.5J breed achter ET50

de randen zouden gepolijst mogen worden maar daarom kosten ze ook geen 1000euro+ wat ze zeker waard zijn in goede staat!

Zit hier en daar nog wit schuim van het wassen zie ik!!

Prijs 600euro.

REARS2.jpg

binnekanfoto4.jpg

108front.jpg

108set.jpg

aangepast door coenZ4
Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor is prima. achter slecht (niet te gebruiken in mijn ogen)

Prijs is bespreekbaar

Of ze zo 123 passen op een z3 weet ik niet. Wel heb ik het een paar keer gezien op internet..

gr.

Coen

http://www.coupeaday.com/2011/11/02/s50b32-m-coupe-matte-black-grayblack/

aangepast door coenZ4
Link naar reactie

Volgens de Wheel Offset Calculator ( http://www.1010tires...tCalculator.asp ) komen ze

voor 12 millimeter meer naar binnen (buitenkant blijft dan gelijk) en achter 9 millimeter naar binnen (en buitenkant velg idem). Met de style 18 velgen met 7.5J ET41 voor en 8.5J ET41 achter als uitgangspunt.

Dus er zullen waarschijnlijk wel spacers gebruikt moeten worden, waarbij de wielen dus meer naar buiten komen.

Waarbij de voorwielen dus dichter bij de rand van het voorscherm komen dan de standaardwielen.

Ik denk dat Ruud wel weet hoeveel ruimte er bij de standaardvelgen nog over is tussen velgrand en veer/schokdemper

en hoever de wielen naar buiten geplaatst kunnen worden zonder extra aanpassingen aan de zijschermen.

Groeten Martin.

aangepast door martind8b
Link naar reactie

hahaha ik gebruik nooit winterbanden... :P dus ze liggen gewoon te liggen.. maar de prijs is toch niet debiel..?

had net iemand via Martkplaats een bod van 150euro.. gaat toch nergens over?

mja.. I'll wait en sta open voor biedingen die in de buurt liggen van de vraagprijs.

Link naar reactie

De mijne kreeg ik voor 500 ook niet weg. Wel waren daar alle banden Op. Voor een winterset zijn ze met 255 breed en 18 inch duur en vrij ver van de BMW adviesmaat verwijderd..anderzijds is 150 euro ook onzin.

Advertentie zou wel iets meer aandacht mogen; 2 close-up foto's per wiel (binnen en buitenkant). Ook de goede banden; wat zijn dat? Merk, type, leeftijd en uiteraard profieldiepte even vermelden.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

Op verzoek heropent:

Heb echt geen tijd om zelf te polijsten

Wielen plus banden mogen compleet weg voor 400euro

Liggen in de weg.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Maak je het qua omschirjving niet al te aantrekkelijk voor de potentiele koper? <_<

Heeft jouw opknappen eigenlijk nog iets opgeleverd, of zijn de velgen alleen uit elkaar geweest en weer in elkaar gezet?

Link naar reactie

Yup zitten in elkaar.

@Maurits. I know maar hoef het niet mooier te maken dan dat het is. De velgen komen zo van mn auto af. was opzich prima totdat ik de bult achterop vond.

Ik ben niet aan opknappen toe gekomen. Ben erg druk met de andere auto en daarom geen tijd voor deze wielen.

Ik vind €350 voor OEM BMW wielen die twee delig zijn ook nog eens geen geld. Bij de velgendokter kun je de randen laten polijsten voor 160 euro de set. Heb je een super mooie set voor net iets meer dan 500euro. Welliswaar zonder A-merk banden maar ik vind het niet veel geld, toch? :)

Thanks!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.