Ga naar inhoud

Leuke BMW sleutelhanger Z3/Z4

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Heb hier op onze vakantiebestemming een mooie BMW sleutlhanger gevonden, als er soms onder jullie geintresseerd zijn, ik wil er altijd wel meebrengen.

Ik ben hier op mijn i-pad bezig en zoals ik al gelezen heb kan je blijkbaar geen foto's uploaden, daarom

zal ik proberen hier een korte beschrijving te geven.

- totale hoogte is ongeveer een cm of 8-9 (heb geen meter hier) vanboven een ring voor aan de sleutel van een 3-4 cm

Onder een ovaal ring van ongeveer 4-5 cm met daarin een iets kleiner ovaal plaatje dat rond kan draaien in deze ring, op dit plaatje het kenteken van BMW in plastic ( opgekleefd ) en aan de andere zijde kan je iets laten graveren zoals bv Z3 of Z4,heb ik persoonlijk zo gedaan, afhankelijk natuurlijk van jou keuze.

Je kan ook je naam of iets anders laten graveren. Dit alles is in chroom en kost 15euro/ stuk incl. graveren en excl. versturen uiteraard en bij meerdere exemplaren mogelijk nog iets van de prijs, eerst nog onderhandelen!!

Wie geïnteresseerd is laat maar iets weten met wat erop te graveren ( hoe korter de naam hoe groter de letters ) + naam en adres, een leuk hebbedingetje voor enkele euro's.

Wil het wel op max. een stuk of 10 houden en heb hier verder ook niets aan hoor, wil gewoon mogelijk enkelen onder jullie een plezier doen.

image.jpg

image2.jpg

Gr. Eddy

Link naar reactie

Ach zo, begreep het niet onmiddellijk.

Natuurlijk zullen er wel velen in Turkije op vakantie komen, het was gewoon een

leuk model, hadden wij nog nergens gezien, er volgen normaal nog wel enkele foto's ( als alles goed gaat, dankzij Z3Mrunner)

Het is ook maar om eventueel geintreseerde een pleziertje te doen.

En iets tussen 10 en15 euro is nu ook de kop niet af.

Gr. Eddy

aangepast door rscl
Link naar reactie

###Aan iedereen ###

Deze sleutelhanger heb ik gevonden op een plaatselijk marktje en dan nog s'avonds, dus laat mij gewoon weten wat je er op gegraveerd wil hebben en eventueel het lettertype, wij gaan dan proberen om dit voor elkaar te krijgen, het is dus geen winkel waar je even binnen iets kan vragen. Ik veronderstel dat drukletters ook wel gaat.

Je kan natuurlijk ook alles via PM doorsturen.

Gr.

@ Bojan, ik had deze uitslag in mijn pronostiek, dus weer 3 punten erbij, zit nu bijna in de top 10, is dit seizoen dan ook niet zo moeilijk

Link naar reactie

Als er nog geintresseerde zijn voor deze sleutelhanger, wacht dan niet langer want

morgenavond (donderdag) is het zover

Gr.

aangepast door rscl
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.