Ga naar inhoud

Gezocht: Set oude velgen met banden (minimaal 16")

Aanbevolen berichten

Ik wil de velgen van mijn Z deze winter laten opknappen en daarom zoek ik een set 16" (of groter) velgen met banden die ik ter vervanging in de winterstalling kan gebruiken. Hoeven niet mooi te zijn en de banden mogen jaaaren oud zijn als ze maar lucht vasthouden. Graag tegen een zacht prijsje. Alvast bedankt voor al jullie aanbiedingen.

Groet, Paul

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Uhmm...wat dacht je van assteunen?

Eerst voorste 2 repareren/spuiten en dan achterste 2...

Gaat helaas niet lukken omdat ik er in de winterstalling aan één zijde er niet bij kan. Vandaar op wielen in de stalling rijden.Maar het was in 1e instantie ook mijn gedachte. Dank voor het meedenken.

aangepast door Zetti
Link naar reactie

heb hier nog een setje liggen met goede banden op,16"

doe een goed bod en ze zijn van u

mvg walter

Hallo Walter,

Ik neem aan dat je deze bedoelt:

hallo allen,

wegens aankoop andere wielen 18" wat me trouwens prima bevalt heb ik te koop:

een setje bmw style 35 met banden225-50-16

banden zijn nog met 6mm profiel,

1 vlg heeft klein beetje borduurschade,andere zijn zeer mooi

centercaps zijn wel aan vervanging toe

prijs ;ik dacht 300 euro of elk aannemelijk bod

Waar in België met ik ze komen halen?

Link naar reactie

Gaat helaas niet lukken omdat ik er in de winterstalling aan één zijde er niet bij kan. Vandaar op wielen in de stalling rijden.Maar het was in 1e instantie ook mijn gedachte. Dank voor het meedenken.

Voor de winterstalling 2 velgen (zijkant waar je niet bijkomt) opknappen en gedurende de winterstalling de andere 2 van de andere zijde.

Spaart je veel geld want voor 300 euro die je nu uitgeeft voor het aanschaffen van velgen heb je vaak al een groot gedeelte van de restauratie betaald.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.