Ga naar inhoud

Wel of geen hardtop?

MissesPeach

Aanbevolen berichten

Voor de prijs van een hardtop heb je bijna anderhalve softtop,dus als ie versleten is gewoon vervangen toch.

Mijn softtop is bijna 13 j oud en ziet er na 165000 km nog als nieuw uit,dus zo weergevoelig is ie blijkbaar niet. :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

JanB, doe jij iets speciaal van verzorging voor de softtop? of was je hem gewoon mee met de rest en

heb jij ook niet een beetje "vergrijzing" van de stof waar het frame zit?

gr

Link naar reactie

Was hem gewoon met de rest mee,maar ik heb hem pas van dec 2010 en de vorige eigenaar beweerde dat hij er mee naar de carwach ging,iets wat ik niet doe. Wat betreft de vergrijzing;die komt er volgens mij door de wrijving van het stof op mekaar in open toestand,heb ik ook wel een beetje,maar is niet echt storend.

Link naar reactie

Voor de prijs van een hardtop heb je bijna anderhalve softtop,

Waar baseer je die cijfers op als ik het vragen mag?

M.a.w. wat kost een nieuwe kap voor een z3 incl. montage?

(en wordt de hemel meevervangen of is die herbruikbaar?)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Hoe zit dat eigenlijk met het wassen van de stoffen kap? De één zegt dat je 'm gewoon kan meewassen (dus ook met shampoo etc), de ander zegt dat dat absoluut niet mag omdat de kap al gecoat is (en je dat dan zou beschadigen) en dat je 'm alleen mag wassen met water :blink:

Op de stoffen kap van mijn Z3 zit een klein beetje groene aanslag, hoe krijg ik zoiets weg zonder de kap te beschadigen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.