Ga naar inhoud

Ruitenwisser standen

CorvH

Aanbevolen berichten

Vandaag weer eens in een echte regenbui gereden en het volgende viel mij hierbij op:

Stand 0 uit

Stand 1 interval

Stand 2 langzaam wissen

Stand 3 snel wissen.

Nu viel mij voor het eerst op dat als ik stil ga staan, dat de ruitenwissers in stand 2 dan ook ophouden met wissen en met een interval gaan wissen. Deze interval is sneller dan stand 1. Ga je weer rijden dan wissen ze weer langzaam.

Wellicht is dit normaal, maar mij was het nog niet eerder opgevallen, dus rijst bij mij de vraag of dit inderdaad standaard is?

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Mijn hemel.

1 Intervalstand

De intervaltijd wordt automatisch geregeld, afhankelijk van de snelheid.

2 Normale wissersnelheid

Bij stilstaande auto wordt automatisch de intervalstand ingeschakeld.

#BoekjeBevatNogMeerNieuws

Link naar reactie

Details waardoor je de Zed meer gaat waarderen hoop ik :-)

(Ik vond het een leuke feature toen ik het voor het eerst opmerkte, nee heb nooit de handleiding nagelezen, patroon was te duidelijk)

Link naar reactie

Hoi Ad,

0-100 tijd weet ik niet, maar 0-80 in zn 2 is iets van 5.8 a 6 secondes. Weinig moeite om mee te komen met het verkeer ;)

Alle wettelijk bepaalde bepalingen (test / metingen & keuringen) zijn inmiddels doorlopen, ik heb het kentekenbewijs afgelopen vrijdag afgegeven als laatste administratieve handeling om het voertuig om te dopen tot een elektrisch voertuig. Zodra het nieuwe kenteken papiertje binnen is ga ik mn best doen nog voor dat het slecht weer wordt zoveel mogelijk kilometers er op te zetten.

Ruitenwissers werken ook goed in de EVZ3.

;-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.