Ga naar inhoud

Even voorstellen...

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag,

Al een hele lange tijd ben ik wezen kijken en zoeken naar een mooie maar vooral ook betaalbare Z4 3.0i S. Gisteren was het dan zover, ik heb een Z4 3.0i S gekocht :) Aankomende week kan ik de auto ophalen ivm APK en een beurt. Het interieur is een licht interieur, dat vond ik toch wel veel mooier staan dan het zwarte wat ik toch veel zie in de Z4's...

Het kan best zijn dat de auto bekend is op dit forum, maar hier toch even een aantal foto's:

foto1rt.jpg

foto2ve.jpg

Nog even iets over mij zelf... Ik ben dus Frank, 23 jaar oud en woonachting in Enschede. Ik ben zelf al erg jong ondernemend begonnen en rij voor de zakelijke ritten binnen/buitenland met een BMW X5 en dus met het mooie weer deze BMW Z4! Waarchijnlijk zal ik mij wel eens aanmelden voor een tour rit hier op het forum.

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Leuk zeg! De bekroning op je zoektocht. Veel plezier ermee. En inderdaad: de tourritten zijn erg leuk en gezellig, dus toch wel een beetje een must om het z-gevoel nog meer in je genen te krijgen! Volgende week kun je alvast wat mensen leren kennen bij de bbq.

Link naar reactie
  • Administrator

Frank welkom hier, mooie zzzz

Je kan je meteen inschrijven voor de Krentenwegge rit 7 oktober start is bij jullie op de markt :)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hallo Frank,

Gefeliciteerd met je zeer mooie aankoop.

Ik ben al een Z4 in die kleur van jou tegengekomen.

Er rijden er hier nogal wat Zetten hier in Enschede.

Leuk dat je je hebt opgegeven.

We doen ons best om er een mooie rit van te maken.

Wij hebben inmiddels meegereden in Friesland en Utrecht en ik kan je melden dat het echt geweldig is om met al die Zetten op stap te gaan.

De krentenwegge en koffie nuttigen we waarschijnlijk bij voorheen "De Geus".

Zou mooi zijn wanneer er zoveel mogelijk Zetten op de oude markt staan.

Wie weet kennen we elkaar.

Tot snel,

Groet,

Willem

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in