Ga naar inhoud

rolbeugels gezocht

Aanbevolen berichten

hallo allen,

ik ben op zoek naar een setje rolbeugels,evt met de 2 bevestigingen aan opbergvak.

liefst in chroom ,maar zwart kan evt ook.

mocht er iemand iets hebben hoor ik het graag.

blijkbaar niet meer te verkrijgen bij bmw,tevens de beugels die bartho braat aanbied lijken me niet geschikt,liever origineel dus.

hopelijk weten jullie raad?

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Walter,

In dit topic vind je alles over rolbeugels, veel meer valt er niet over te vertellen. :)

De originele BMW-items bestaan alleen in zwart; als het chroom is, is het per definitie 'aftermarket'.

Inbouwen van de originele beugels is nogal een klus, je moet een deel van je interieur demonteren vóór je ze kunt plaatsen. Soms zie je complete 'ombouwsets' op sites als eBay langskomen (behalve de beugels heb je namelijk ook andere interieurdelen nodig). De beugels zijn nog via de dealer te krijgen, maar een van de afdekkapjes voor de gordelgeleider is uit productie, hoe het met andere delen zit durf ik niet te zeggen...

En zorg voor een goed gevuld spaarvarken: er is een maandje terug op eBay een 'ombouwset' voor ruim 800 Euro verkocht :blink:

Link naar reactie

ik heb gisteren via ebay/uk ook enkele tegengekomen,heeft iemand daar ervaring mee?

Met een specifiek model? (post dan even het linkje naar de eBay-advertentie)

Of met eBay in het algemeen? Ik heb +/- 400 eBay-transacties achter de rug sinds 1998, variërend van auto-onderdelen tot kleding tot wijn, en dat is altijd goed gegaan. Hooguit een incidentele keer lange levertijd, maar dan heb je het ook wel gehad....

Link naar reactie

hoi,

ik ging toevallig ff naar een sloperij vandaag,wetende dat ze ooit een z3 (jammer genoeg) gesloopt hadden.

kom ik tot de vaststelling dat er een setje originele rolbeugels kleur zwart in zaten alsook de windvanger.

kostprijs 250 euro.dit leek me een koopje dus deze heb ik al in bezit....

nu nog monteren...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.