Ga naar inhoud

Krentenwegge rit - 7 oktober

Driez

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk zijn we wel voor 13:00 in de buurt maar nemen dan wel even contact met je op.

Wel jammer dat we de start niet kunnen meemaken. De laatste keer dat ik over de oude markt reed is toch al weer 3 weken geleden... Doe je wel een rondje om het ei van Ko? ;)

aangepast door Gersh
Link naar reactie

Weekend ingekort, vrouw mag aan het werk 7 oktober. Onder voorbehoud ben ik met junior erbij....

Ehhh, ik sta op de lijst maar voor mij wordt het een "last minute" beslissing of ik al dan niet kom. Ik betaal dan bij aankomst. Is er nog een last minute korting :lachen:

Link naar reactie

Een "last minute" is geen probleem.

Ik denk dat de accommodatie's nog wel een voorraad kroketten hebben liggen.

Hoop dat je je best doet om alsnog te komen want het wordt een leuke rit en het weer voor zondag ziet er goed uit.

Last minute korting? Hmmm, ik kan een konijn uit de hoed toveren, is goedkoper dan een kavia ivm btw tarief. :lol:

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

Wordt dus erg gezellig in Drilland :)

Wij willen rond 15:00 uur bij het hotel zijn en dan nog even naar Kasteel Bentheim gaan

dus als iemand dit ook wilt....

Link naar reactie

Volgens mij hebben ze de stal erbij getrokken. :lol::sAng_argue:

Nou :sCo_chinscratch: misschien best "romantisch"; echter.....................

Het ontbijt moet niet groen zien :sSic_sick::wacko:

alhoewel dat achteraf wel veel hilariteit geeft

Overigens; de directie van Driland heeft nog geen fiat gegeven of Igor wel mee mag; nu maar ff bellen. :rant:

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie

Wo ist die Deutscher Gründlichkeit? Warum keine antworte an die Frage: „Darf unserem kleine Hund drin kommen?“ :muur:

Heb dus zelf maar even contact opgenomen; hoop niet omdat het 4 oktober is/was; Igor mag mee :clapping:

Dus wij overnachten dus idd in Driland; nu nog de vraag; "open of koekblik; ehhh sorry coupé"???

als we de verwachtingen mogen geloven: OPEN :groupwave:

Link naar reactie

Zo, ik heb ook maar geboekt in Hotel Driland, leek me wel gezellig om de rit iets uit te breiden. :party:

Ik zal proberen om ook om voor 1500u bij het hotel te zijn om naar dat kasteel te gaan. Lijkt me leuk :)

Link naar reactie
  • Administrator

Hierbij mijn aanmelding, zoals al eerder gezegd, definitief. Richelle kan zondag helaas niet mee. € 30,00 maak ik je vanochtend over, gaat van ABN naar ABN dus heb je zelfde moment nog binnen.

Komt er toevallig nog een TomTom bestandje o.i.d., zijn aardig wat solorijders volgens mij en dan kan een navibestandje erg handig zijn.

Tot zondag en voor de Drillandslapers tot zaterdagavond!

Link naar reactie

Goed dat je er naar vraagt Rob.

Er komt geen Tom Tom bestand.

Er zijn plekjes bij die Tom Tom niet kent. (geen zandpaden)

Bij aankomst overhandigen we alle deelnemers een overzicht van de route.

Daarin staan alle plaatsen waar we stoppen en een telefoon nummer van Anja.

We hebben ook een aantal "wachtpunten" zodat iedereen rustig kan aansluiten.

Tevens staan we met "Inx6" (hekkensluiter) met walkie talkie in verbinding.

Zijn er meer mensen met een walkie talkie dan kunnen we hetzelfde kanaal inrijden, sorry instellen. :muur:

"Roger"?

Link naar reactie

Mochten er liefhebbers zijn die alsnog willen deelnemen dan kunnen ze ons tot zondag morgen 7 oktober in een pm informeren.

De krentenwegge zal dan op zijn maar we kunnen de gastronomen alsnog het aantal deelnemers doorgeven.

Het weer wordt prima, de rit, grappig, mooi, educatief, langzaam :schater: , culinair, zonnig, hoog, laag, enz.

Wij dachten even een route uit te zzz pfff. Respect voor allen die ons voor waren.

Tot zondag.

Groet,

Anja en Willem

Link naar reactie

Wij dachten even een route uit te zzz pfff. Respect voor allen die ons voor waren.

Tis maar dat je dat weet :lachen:

Als je gepland hebt Kevelaer en Xanten aan te doen, en je komt 3 weken voor geplande datum erachter dat dit een zeer slechte keus is geweest :(

Weet je wat mij nog te wachten staat ;)

thanks alvast voor je inzet :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in