Ga naar inhoud

Gezocht 18" of 19" wielen voor Z4 coupé

Aanbevolen berichten

• Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Mooi, goed streven. Paar puntjes van orde alleen:

1. ik zou je email ades niet onverhaspeld gebruiken hier, schijnt tot allerlei mooie spam te kunnen leiden als je dat zo op fora achterlaat. Ik zou dus zeggen fritjof apenstaart wolf punt nl ofzoiets (sterker nog; dat heb ik al gedaan hierboven ;));

2. We hebben een PM functie. Iedereen die op jouw advertentie wil reageren doet dat in beginsel per PM of in dit topic. Als jij een PM krijgt, ontvang je - als je dit juist hebt aangevinkt in je gebruikersprofiel - een mail. Zo niet, doe dat alsnog even. We zijn hier bovendien geen marktplaats waar jij een advertentie plaatst en kunt gaan afwachten of mensen je bellen of mailen; wij bieden een handelslounge voor transacties tussen members, maar dat veronderstelt wel dat jij zelf op zijn minst de moeite doet om op het forum blijft komen om de reacties te zien te zien;

3. Als je de ruilmogelijkheid open wilt houden; post dan even een plaatje van wat je er nu onder hebt;

4. Als je dan toch plaatjes post; stel je even voor in onze members gallery, dat vergroot de bereidheid van mensen om mee te denken doorgaans enorm;

5. Iets meer informatie in deze advertentie zou je kansen nogal vergroten; heb je een prijsklasse in gedachten, moeten er premium banden onder liggen, etc., etc.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.