Ga naar inhoud

raar geluid, zo klonk die niet


JanusZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geluidsfragmentje doet het wel toch? Komt bij de rechterkant vandaan, klinkt redelijk als diesel/traktor/fiat panda.... hoop dat t meevalt, loopt verder wel prima. De disa klep nog nooit van gehoord, maar zet er gelijk een nieuwe in als dat het is. Bedankt voor het meedenken

Link naar reactie
  • Administrator

Ehhmmm, zou zomaar eens de Vanos kunnen zijn, dat klonk volgens mij ook als een traktor. Zo ja, dan advies om de motor niet meer te starten en na te laten kijken!

Misschien kan Ruud het geluid plaatsen?

Link naar reactie

Bij mij kwam het ook van de rechterkant en vooral boven 2000 toeren.

Ruik je toevallig uitlaatgassen als je de kap opentrekt?

Ik zou zeggen: motor starten en kijken onder de kap en eventueel foto maken van de locatie waar het geluid vandaan komt.

Link naar reactie

Hoe wil hij hem anders bij Ruud krijgen zonder te starten?!

Daarbij als het de katalysator is: ik heb er nog 700km mee gereden. Klinkt asociaal, je riskeert een dikke boete, maar bij mij kon het niet anders want dat ding moest besteld worden en de dealer in de buurt had geen tijd.

Link naar reactie

Vandaag even bij de garage geweest. Probleem was vrij snel gevonden, losse bougie :) scheelt weer, alle bougies en bobines gecontroleerd. Loopt weer als vanouds. iig bedankt tips iedereen.

Overigens erg goed en goedkoop ben geholpen bij de doe het zelf garage in Assen Noord.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.