Ga naar inhoud

Erg aparte bekleding Z3M Roadster te koop, kent iemand deze auto?

FrankV

Aanbevolen berichten

Hoi,

Op Autoscout kom ik deze auto tegen terwijl ik op zoek ben naar een mooie goed onderhouden M..

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=219156729

Kent iemand deze auto? Lijkt me toch echt een liefhebber te zijn, volgens RDW vijf jaar geleden geïmporteerd. Op zich alleen jammer van de niet meer originele velgen, maar ja, daar is overheen te komen.. Wel een heel aparte kleur, donkergroen zwart leer, deze staat voor zover ik gezien heb nog niet in de lijst met M Roadsters.

Ik ben nieuw op het forum overigens, al een tijdje aan het lezen maar nog niets gepost. Hoop binnenkort ook bij deze geweldige community te horen!

Groeten Frank

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik dacht al dat deze niet erg vaak voorkomt, dank je wel Baron :)..

Als iemand nog informatie heeft over betreffende auto hou ik me aanbevolen, dan ga ik daarna eens kijken...

Link naar reactie

Sja, dat soort dingen hou je toch.. Kan er ook weer uit eventueel, montagegaatjes repareren enzo.. Zijn 18 inch velgen. Zie het als een fun project, en het is natuurlijk erg leuk om iets aparts te hebben.. Een Z3M is al apart, maar met deze kleur en km stand... Hobby heet dat.. Zie wel dat deze APK verloopt komende maand, denk er sterk over om een aankoopkeuring bij Ruud te bedingen...

Link naar reactie
  • Administrator

Voor dat geld staat er hier op het forum ook een volledig originele van dezelfde leeftijd te koop die al bij Ruud bekend is (en waar Ruud de lagerschalen ook al preventief van heeft vervangen):zie hier.

Link naar reactie

Ja, die heb ik natuurlijk ook al gezien, maar zwart was mijn primaire wens.. estoril is ook mooi, we zullen zien wat er uit komt. Hier op het forum zijn natuurlijk veel liefhebbers, dus de kans dat deze bij iemand bekend is was ook wel aanwezig.. Maar ik heb hem nog niet gekocht hoor, dus M Estoril maakt ook nog kans :)..

Link naar reactie

Inmiddels contact gehad met de verkoper, die geen forumlid is. Hij heeft de auto in huidige uiterlijke staat geïmporteerd en door een kennis laten onderhouden. Audio is exclusief. Dan wordt het verschil met de M van M Estoril toch wel groot... Alleen voor de kleur en de exclusiviteit van het leer... Ik zal er nog eens een nachtje over slapen...

Link naar reactie
de exclusiviteit van het leer

Als ik zou moeten gokken denk ik zelfs dat het grijze leer in de estoril blauwe zeldzamer is dan evergreen leer (valt op te zoeken natuurlijk).

Vrijwel alle evergreen z3m's zijn geleverd met evergreen leer, al zie je die voornamelijk in zuid Europa op internet staan.

En oxford en boston green komt ook nog wel eens voor i.c.m. evergreen. Grijs zie je echt zelden. Het zou dan kunnen i.c.m.

titanium of arctic silver, maar dat zie je eigenlijk nooit. Ik heb zelf toevallig een keer proef gereden in een Boston groene coupe

met grijs/zwart leer. Erg mooie interieur kleur.

Maargoed, smaak is smaak he ;), en kleur is uiteraard wel een belangrijk punt bij het kiezen van een auto.

Én niet geheel onbelangrijk, mocht de auto ooit in de verkoop gaan dan is blauw/grijs denk ik wel een stuk gangbaarder.

Link naar reactie

Allen dank voor de reacties.. Ik denk dat ik hem laat staan... Even bezinnen en dan de volgende stap zetten .. @ Mods: kan een slotje op wat mij betreft, dank!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.