Ga naar inhoud

Te Koop: Z3 - Hardtop Voorbereidingsset


Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voorbereidingsetje voor je hardtop zie je net vaak voorbij komen. Wel als vraag dus moet zo weg zijn.

Ik verwacht het ook. Als ik zie dat alleen de houders al voor EUR 200 verkocht worden, lijkt mij de prijs ook redelijkgezien de compleetheid van de set.

aangepast door Poison
Link naar reactie

Ik ben zelf heel hard op zoek naar de afdekplaatjes. Heb zelf een zzz uit 1998 maar ga ervan uit dat er geen verschil in zit.

Wie kan mij hieraan helpen?

Groet,

jan Willem

Afdekplaatjes zijn voor een gering bedrag nog bij de BMW-dealer te bestellen. Daar heb ik ze ook vandaan.

Link naar reactie

@JeWe: Bedankt voor de 'bumps' maar wellicht heb je meer kans om antwoord te krijgen op jouw vragen indien je een specifiek topic hieromtrent opent.

Het geeft in ieder geval aan hoe lastig het kan zijn om aan individuele onderdelen te komen (zeker zoiets als kapjes of specifieke boutjes). Een voorbeeld: Ik had 1 nieuwe

torxbout met rubber isolatieringen nodig voor bevestiging aan de voorruitstijl omdat de draad ietwat versleten was. Bleek dat ik die alleen per 10 stuks kon kopen bij de BMW dealer.....en dan wordt het een duur grapje.

Met deze wetenschap is een dergelijke complete set voor deze prijs niet eens zo gek lijkt mij.....maar ja wellicht is het nog te mooi weer en moet de handel in hardtops nog losbarsten!

Link naar reactie
  • Administrator

Dit kan/mag je tegenwoordig zelf doen

(om te oefenen heb ik het alvast voor je gedaan)

Hoe doe je dit de volgende keer ?

- Edit de eerste post van het topic.

- Gebruik de Full editor

- De topic titel is hier te bewerken.

Voer de wijziging uit en bevestig eea....

Link naar reactie

JosK: Dank voor de tip. Nu kan ik nergens de Nummers terughalen. Weet jij die misschien? Ik heb er nl. al eens om gevraagd bij BMW Den Haag maar die jongens kwamen er ook niet uit.

groetjes,

jan Willem

De nummers zijn 54218411333 en 54218411334

Gr. Jos

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.