Ga naar inhoud

Te koop gevraagd: deurpanelen Z3 facelift model (met zij airbag)

Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ben op zoek naar nieuwe in goede staat verkerende deurpanelen. Ik zoek de zijpanelen van het facelift model, dus met airbag uitsparing in het leer. Heb je wat liggen? Laat het hier even weten! Mijn voorkeur gaat uit naar compleet zwart of estoril blauw/zwart.

Groeten Ivo

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Nee, in het verleden heeft een vorige eigenaar ervoor gezorgd dat er middels schroeven zogenaamde lederen arm-rust-steunen in beide panelen geschroefd zijn. Deze zijn ook weer verwijderd en met een soort van zwarte kit opgevuld. Daarbij is het paneel van de airbag aan de linkerzijde niet helemaal top meer. Stond al langer op mijn lijstje om te vervangen, daar ik echter nu Jehnert panelen besteld heb, moet het ietsje eerder plaatsvinden dan gepland;) Enig idee of je zwart leer blauw kunt verven en of dit in de buurt komt van het blauw wat er nu inzit?

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.