Ga naar inhoud

Aankoop keuring door een echte kenner...


gonijn

Aanbevolen berichten

Beste liefhebbers, Ik kan een Z4 kopen maar zoek nog een beter oplossing dan een ANWB aankoop keuring. Iemand een idee wie ik kan vragen dat voor mij te doen? Uiteraard tegen betaling. Omgeving Amsterdam.

ANWB is op zich prima hoor, maar ik zou me nog beter voelen als een echte kenner (monteur) hem een uurtje zou bekijken/beluisteren. Vaak weten die wat de zwakke plekken zijn, maar misschien hebben jullie allemaal goede ervaring met ANWB keuren.

Alvast bedankt voor jullie reakties.

Gonijn

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ruud inderdaad. En ik zou zeker je geld niet verkwisten aan de ANWB in relatie tot het keuren van een Z4. Overigens moet je daarvoor ook naar Utrecht, dus dan is Reeuwijk ook nog maar een kleine stap ... Zoals je merkt: ik heb zelf geen goede ervaringen bij de ANWB. Aankoopkeuring daar laten doen voor de vorige ZZZZ, waarbij in ieder geval wat gebrekjes die mij al bekend waren en al door mij doorgevoerde modificaties door de ANWB keurmeester helemaal niet werden opgemerkt. En dan wel met van die bullshit komen als dat het formaat banden afwijkt van wat OEM gemonteerd is ... :muur:

Link naar reactie

Sowieso bestaat de kans dat ruud de te keuren auto kent ;)

Er is in ieder geval in nederland niemand die meer z3's en z4's van onderen heeft gezien dan Ruud ;)

En hij weet waar de specifieke pijnpunten liggen (naast de standaard dingen).

Link naar reactie

Inderdaad, moet bij Ruud wel lukken. ANWB zet standaard al een paar dingen op het formulier... Bij mijn vorige baas ooit eens een aantal auto`s laten keuren door de ANWB, hij had de auto nog niet gezien en schreef al ` licht olieverbruik` op!

Was ook echt zo` n autoritair mannetje dat waarschijnlijk thuis niks te vertellen had...

Link naar reactie
  • Administrator

Was ook echt zo` n autoritair mannetje dat waarschijnlijk thuis niks te vertellen had...

Huh, wist helemaal niet dat Sjonnie bij de ANWB heeft gewerkt... :unsure:

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.