Ga naar inhoud

Z3 kopen bij Domeinen?

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met het kopen van een Z3 bij de Domeinen? Je kunt bij je bod rekening houden een bedrag om reparaties van te betalen, maar is het risico in verhouding met het eventuele voordeel?

Nu staat in de catalogus de volgende Z3:

7208 Personenauto, BMW,

type Z3; ROADSTER 1.9 AUT.,

automatic, cabriolet,

kenteken RB-GH-16,

afgelezen km-stand 129.638,

km-stand volgens NAP logisch, benzine,

datum eerste toelating 15.01.1997,

geen sleutels.

KOSTEN KENTEKENBEWIJS € 31,00

Vooral het feit dat er geen sleutels bij zijn, maakt me achterdochtig.

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Deze keer was er een Mercedes SLR bij. Benieuwd wat die heeft opgebracht. :)

Kopen bij Domeinen kan heel erg tegenvallen. Als je er als handelaar regelmatig koopt is dat minder erg. Als één op de tien bagger blijkt te zijn, heb je toch negen auto's relatief goedkoop kunnen inkopen. Dat weegt wel tegen elkaar op, denk ik. Als je als particulier net dat ene wrak treft is het wel zuur.

Link naar reactie

"het te pas en te onpas pushen van je eigen te koop staande auto is not done" lijkt mij van toepassing bij iemand die bij ieder onderwerp aangeeft dat zijn of haar auto te koop staat. Volgens mij is daar bij mij geen sprake van geweest. Het was in dit kader meer om aan te geven dat de prijs van de Duitse :m: erg buitensporig was.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in