Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik wacht al tijden op een reactie vanuit Cannobio. maar dat was vorige keer ook het laatste hotel wat reageerde ivm wintersluiting. Als we daar niet terecht kunnen, heb ik al een mogelijk alternatief achter de hand. Zowel 1 aan het Lago Maggiore als 1 aan het Lago di Como.

Link naar reactie

Lago di Como vond ik erg saai aangezien hier toen ( jaren geleden) veel gesurfd werd en die gasten allemaal gingen slapen om 21:00 uur. Dus mijn voorkeur is dan Lago Maggiore maar Cannobio was wel een toppertje de vorige keer.

Link naar reactie

Dat kun je daar niet uit opmaken, want ik heb geen voorkeur. Maar ik wist niet dat jij na 21.00 nog helemaal los / uit je dak, wilde gaan.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Comomeer lijkt me ook mooi hoor. Heb ik nog niet gezien; 2 jaar achtereen naar dezelfde plek omdat het zo leuk was valt het 2e jaar toch altijd een beetje tegen lijkt het soms.

Link naar reactie
  • Administrator

Reservelijst opgeheven :thumbup:

Zo het er nu naar uitziet hebben alle benaderde hotels ruim voldoende kamers beschikbaar. Mochten er nog mensen zijn die nu al weten niet mee te gaan, willen die mij dat dan zsm laten weten? Mochten er nog mensen zijn die alsnog mee willen, meld je dan gerust aan. 3 kamers extra zal ook geen problemen opleveren.

Jordy & Ed, kan ik jullie weer op 2-persoonskamers indelen (met al dan niet separate bedden :P)? En zijn er eventueel nog solorijders die een kamer willen delen?

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

2 plekjes er weer bij, Diana en Willy melden zich ook net af. Jammer Arno, thx voor melden iig.

Link naar reactie
  • Administrator

Enkele fototjes toegevoegd van de hotels waar ik voorlopig een optie op heb genomen (kan dus evt. nog wijzigen).

Mochten er liefhebbers zijn die willen golfen in Cortina, laat het even weten, kan ik informatie inwinnen over verhuur van clubs etc.

Link naar reactie

Enkele fototjes toegevoegd van de hotels waar ik voorlopig een optie op heb genomen (kan dus evt. nog wijzigen).

Mochten er liefhebbers zijn die willen golfen in Cortina, laat het even weten, kan ik informatie inwinnen over verhuur van clubs etc.

Clubs gaan inderdaad niet passen als ik open wil gaan rijden....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.