Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Ik ga de dag plukken :)

Henk geloof ik ook al wil hij geloof ik

Wist niet dat je zo gelovig was.

Het zwarte woud lijkt mij een fantastisch gebied om doorheen te rijden.

De meute die om 9 uur uit venlo vertrekt, is om ca, 14.00 uur bij Karlsruhe.

Mss kunnen we daar afspreken (bijv eerste wegrestaurant er na ?)

Wij gaan zaterdag ochtend naar het Posh museum, en/of stukkie door zwarte Woud toeren

Link naar reactie
  • Administrator

De aansluitpunten zijn OF Raststätte Bruchsal (A5) (net na Hockenheim) OF net over de grens in Reutte bij de Shell (Oostenrijk). Tevens tankstops (Bruchsal ook lunchstop). Info volgt deze week.

@Ruud: ik zou het doen als je de gelegenheid hebt. Echt waanzinnige show, krijg je geen spijt van!

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Bruchsal aankomst ca. 12.30u, hapje eten uurtje erbij.

Reutte aankomst ca. 16.30u

Niet zo ongeduldig allemaal, info volgt :P

Link naar reactie

Bruchsal is de verkeerde kant op, dus dan zal het Reutte worden. :)

Das stimt,

Als je de kaart van het zwarte woud uit vergroot, zie je alleen maar kronkelige (beboste berg) wegen und biergarten :thumbup::groupwave: Perfecte overnachtingslokatie dus :drank:

Link naar reactie

Ik ga morgen het Campanile hotel reserveren. Ik zie wel wie ik daar tegen kom.

27/8 : Inmiddels geboekt. Ben benieuwd wie er nog meer komen overnachten.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • Administrator

Campanile is prima, ik zal de berichten en bestanden er op aanpassen en ook boeken.

Nog niet eerder kunnen reageren, vd Valk kon overigens niets met prijs doen.

Link naar reactie

Knopen doorhakken, heet zoiets.

Hoop dat jullie het daar beter treffen dan deze recensie van een hotel bij Baden Baden (Wat een zeikers!) :lachen:

Ich und zwei Freunde haben einen Schweinebraten mit Spätzle bestellt... Leider haben wir ein halb durchgebratenes Schweinesteak und versalzene Spätzle bekommen. Dazu kam eine sehr unfreundlich Frau Bedienung der es zum Schluss sogar noch zu viel war für uns das Wechselgeld zu holen. Jeweils einen Euro pro Person. Gefragt wie das Essen geschmeckt hat, hat Sie leider auch nicht. Zum Schluss hatte ich die Vermutung dass es eventuell an unseren drei Motorrad Helmen gelegen haben könnte.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Campanile is prima, ik zal de berichten en bestanden er op aanpassen en ook boeken.

Mooi, zojuist ook daar geboekt :lol:

Wie gaan er nog meer naar Campanile naast Guido, Jurgen en Rob?

Link naar reactie

Hoop dat jullie het daar beter treffen dan deze recensie van een hotel bij Baden Baden (Wat een zeikers!) :lachen:

Zoek je een hotel in Baden-Baden, Henk? Ik heb daar geslapen in het 'Radisson Blu Badischer Hof Hotel'. Je kunt de Z er veilig stallen in de parkeerkelder van het hotel en - voor zover ik weet - is dit het enige hotel in Baden-Baden dat beschikt over zwembaden met thermaal water.

aangepast door Individual
Link naar reactie

We gaan definitief niet naar het porschmuseum.

Dordrecht - Baden Baden = ca. 500km, we willen er luik, bitburg, en dan binnendoor (door Vogezen) ca. 8 uur over doen. inl. 3 terrasjes :cool2:

Zaterdag starten we met een rit door het Zwartewoud, richting Memmingen

Morgenavond is er vergadering met de voltallige bemanning van de Z4. :guitar:

Ik opteer meer voor voor een berghotel in een naburig dorpje, maar zal het in de groep gooien.

In ieder geval bedankt voor de tip.

Link naar reactie

Vanavond dus Palaver gehad over de grote reis.

Henri wees er op dat in italiaanse zwembaden, vaak een badmuts verplicht is. Kun je vaak in het hotel kopen.

Wil je echter meer keuze hebben in model, kleur (rosé :wub: ) of bloemmotiefjes, kijk dan bijv. hier http://www.twenga.nl/badmuts.html

Door de grote keuze gaat er een wereld voor je open.

Kies er niet zo maar eentje, maar een badmuts die bij jouw stijl, persoonlijkheid past. Zorg dat je uitstraalt wat je bent en waar je voor staat! :punk: .

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.