Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

In navolging van Jeroen hebben wij ok een aanvraag ingediend voor de Poshfabriek. De rondleidingen zitten echter vol. Ze hebben wel een reserveringsformuler voor het P. museum opgestuurd.

Maar dan lees je elders dit:

Sorry Ivo, maar we zijn tijdens Munchen II naar het Porsche museum geweest en er was maar een woord voor: paupertent.
Vergeleken met het BMW museum en BMW welt die we een dag ervoor hadden bekeken is het een soort ikea. Ik had Porsche daarvoor boven BMW gerangeerd qua merkstatus, maar ze vielen tot beneden Audi. Helemaal niks die tent. Porsches zijn voor mij een soort Ikea autos geworden sindsdien al vind ik de Cayman nog steeds de mooiste QP die er is.
Auteur is "The shrike". Heel jammer dat Bart niet meer als absolute smaakmaker op het forum actief is. Ook leuk dat hij niet iedereen napraat/ roept dat alleen de 911 een echte porsche is, maar net als ik, de Cayman het mooiste vindt.
aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Wie overnachten er allemaal bij vd Valk in Venlo van de 6e op de 7e en hebben al geboekt?

Wie zijn er zaterdag 's ochtends NIET bij het vertrek vanuit Venlo?

Link naar reactie

Ik ben er dus niet bij in Venlo, maar dat wist je al. Ik wil aanhaken in de buurt van Stuttgart.

En Henk, in het Porsche Museum ben ik een paar jaar geleden geweest en ik vond het zeker de moeite waard. Om zelf je mening te vormen kun je eventueel mijn foto's hier bekijken (niet alleen van het Porsche Museum, maar je ziet snel genoeg wat wat is). :)

Link naar reactie
  • Administrator

Voor de cijfertjes fetisjisten onder ons:

31 in het vaste programma opgenomen bergpassen

6 optionele bergpassen tijdens de rustdagen

4 optionele Zwitserse bergpassen voor de terugreis (waaronder de 2 "gemiste" uit 2011)

En dan zullen we er vast nog wel een paar passeren die ik mogelijk over het hoofd heb gezien :lol:

Inmiddels met het routeboek begonnen... :)

Link naar reactie

Wie overnachten er allemaal bij vd Valk in Venlo van de 6e op de 7e en hebben al geboekt?

Nog niet geboekt, maar ik was wel van plan (nou ja, eigenlijk heb ik nooit een plan.... carpe diem :lol:).

Heb jij al geboekt?

Link naar reactie

Ik ben er wel bij om te vertrekken vanuit Venlo.

Ik vond alleen vd Valk in Venlo erg duur de vorige keer en niet echt gezellig!

Is er niet iets in de buurt dat meer sfeer heeft en goedkoper is?

Link naar reactie

Altijd lekker als een ander de boel regelt....

Waarom denk je dat ik mee ga met zo'n rit :schater:

Als iemand een leuk hotel vindt met voldoende vrije kamers: count me in.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Iedereen was al naar bed toen wij er de vorige keer aankwamen, was best gezellig toen :P

Ik niet hoor. Ik lag toen uiteindelijk pas om een uur of drie in bed. Moest nog 'even' op en neer naar Amersfoort om m'n vergeten paspoort op te halen. :blush:

Nog een geluk dat ze er in Venlo om vroegen bij het inchecken, anders was ik er pas een paar honderd kilometer verder achter gekomen.

Link naar reactie
  • Administrator

Moest nog 'even' op en neer naar Amersfoort om m'n vergeten paspoort op te halen. :blush:

Kan mij niet herinneren dat ik dit verhaal ken... beetje jammer voor Henk dat mij dit nu pas ter ore komt, want dit had hem een jaar gezeur over tunneltjes en afslag missen kunnen besparen... :lol::schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.