Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Ik krijg net de bevestiging binnen dat ik mee mag met een rondleiding door de Porsche fabriek. :punk:

T is maar net waar je je prioriteiten legt :P

Idd, niet te geloven. Hij zit daar notabene bij het Zwarte Woud, met de beroemde Schinken en Kirchtortes + de Klockkenstrasse (met allemaal koekkoeksklokken), w.o. de grootste ter wereld!!!. Dan ga je toch niet naar zon poshfabriekje! :muur:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Het wordt nog erger, qua prioriteiten stellen. Ik mag namelijk ook bij Mercedes in de fabriek komen kijken, lees ik net. De groepsrondleiding zit echter vol, dus ik krijg een privé tour. :o

Dat betekent wel dat ik binnen een half uur van Porsche bij Mercedes moet zien te komen en dat is helemaal aan de andere kant van Stuttgart. Ik had zowel Porsche als Mercedes aangevraagd met het idee dat het zo kort van tevoren waarschijnlijk toch niet meer mogelijk zou zijn. Niet gedacht dat ze beide ja zouden zeggen.

Link naar reactie

Mooi dat zijn er dan al 4 voor de heenweg en 3 voor de terugweg :lol:

Alhoewel ik ga terug wel over de snelweg in Zwitserland, vignet zit er al op, duurde mij de vorige keer te lang om over bergpassen (toen Oostenrijk) terug te rijden!

Nog 3 weken, het aftellen is begonnen !! :P

Link naar reactie

Ik heb het vignet ook al binnen, en ga zondag ook op de snelste manier terug. Ik denk dat ik dan wel een beetje klaar ben met het rijden van bergweggetjes! Maandag weer vol aan de bak, dus hopelijk een beetje op tijd thuis. Kunnen we mooi samen heen- en terugrijden.

Link naar reactie
  • Administrator

^ ik zou zeggen ga 2 nachten niet naar bed dan zijn het er nog maar 16 <_< ........oh en heb je last van je linker oog je knippert er nogal vaak mee

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.