Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Uitgaande van goed weer, plakken wij de vrijdag ervoor en de maandag er na, aan vast.

Het is voorlopig een idee om vrijdag toeristies naar en in(!) Het Zwarte Woud (Kirchtortes, Schinken, Bier, vakwerkhuizen en Koekoeksklokken)

te rijden (Via autobahn Koblenz of schuin doorsteken via Luik, de Eifel = Prum/Nurnbergring) en zaterdag de meute ter hoogte van Karsruhe / Memmingen of zelfs in Oostenrijk op te wachten.

Na afloop mss the same. Zondag en maandag via Elzas / De vogezen terug? (Eisbein mit Sauerkraut und Riesling)

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Ja maar pech krijg je altijd ergens tussenin dan :lol:

@ Henk:

Misschien doe ik dat ook wel.

Ik ben sowieso van plan (als werk dat toelaat) om na afloop niet gelijk naar huis te crossen maar in ieder geval een paar extra routes te rijden. In de vogezen had ik al de route des cretes gevonden (langs alle toppen van de vogezen). En wellicht dus ook elzas of eifel oid. Misschien (wanneer via de eifel) ook een uitstapje naar nurberg om een rondje op de nordschleife te rijden. Of juist wat verder frankrijk in.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Wij rijden zondag binnendoor in Zwitserland (dus geen snelwegen/vignet nodig) door de Vogezen naar Luxemburg, Ardennen door richting Eindhoven. Maandagmiddag is de bedoeling in Eindhoven aan te komen. Qui m'aime me suive?

Ik zal overigens, als de gelegenheid zich voordoet, ruim vóór de tijd alvast de exact te rijden route naar Oostenrijk plaatsen, zodat men zelf kan kijken waar men aan wil sluiten. Houd er alvast rekening mee dat wij zaterdagavond RUIM voor 20.00u op de Rombopass dienen te zijn ivm nachtafsluiting. Dit is met gemak mogelijk, mits men niet verdwaald, te laat aan komt kakken of de afslag mist en in een tunnel belandt...

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Dat weekend mag ik al voor mijn baas werken,

Wat je werk betreft heb je geen baas, maar een werkgever.

Maar ja, jij bent getrouwd en dan heb je vaak weer wel een baas :lachen: .

Link naar reactie

De thuiskomer is een 16" velgje, dus het zou kunnen dat deze niet past met de 300 mm remschijven van de 3.0i.

Ik heb nog een set style 108 wielen liggen dus daar kan er ook een van mee als reserve, maar dat vreet 2/3 van je kofferbak op.

Binnenkort dus op Marktplaats: Te koop, thuiskomertje voor een Z3 of E46 met kleine remschijven.... :muur:

Link naar reactie

Ik heb hem gekocht voor een prikkie, en ik ga hem natuurlijk eerst ff passen. Ik heb er alleen niet goed over nagedacht dat een E46 wiel niet altijd past.

Past hij wel dan is dat meegenomen, anders richting MP.

Link naar reactie

Heb ik natuurlijk ook bij me, maar met een scheur in je band sta je toch echt langs de kant.

Roger, elke Z3 heeft toch een thuiskomertje onder de bak hangen?

Link naar reactie

Nooit meer RFT's onder een E85! Die heb ik er meteen afgehaald. Rijdt nu veel beter. Een RFT is geen oplossing als je band echt kapot gaat, dus niet alleen lek.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.