Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Hou eens op... dat helpt mij eraan te herinneren dat wij binnen 3 weken eerst nog eens onze woning moeten leegtrekken <_<.

Link naar reactie

Ik heb extreem veel zin in de Europatour. Het is de eerstvolgende rit nu :)

Als je handen te kort komt kan ik evt natuurlijk ook voor dommekracht spelen :)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Dank allen!

Komt vast allemaal goed, alleen 2 weken van 48/7 zou mij beter zijn uitgekomen.

Met de TomTom bestanden ben ik inmiddels halverwege, routeboeken ga ik van de week aan beginnen, het loopt allemaal een beetje door elkaar heen.

Ten aanzien van de routes als volgt: sommige dagen zijn heavy, best wel heavy zal ik eerlijk zeggen, maarrrrr... voor de mensen die 's middags om 4u al weer in het hotel willen zijn, er komen shortcuts. In het routebook zal komen te staan welke routepunten je dient te verwijderen om de pas, letterlijk, af te snijden. Ik hoop niet dat het nodig is, hooguit bij slecht weer oid, maar deze keer is de mogelijkheid er wel itt de vorige rit, waarbij er maar 1 route beschikbaar was.

Wie wil er vrijdag 23-8 helpen verhuizen? ;)

Link naar reactie

Vandaag bij Ruud de remleidingen laten upgraden,543846_3354352835805_2049214257_n.jpg

en op marktplaats een thuiskomertje gescoord voor onderweg.

$T2eC16dHJF4FFk2D,6GFBR9!3CFR6!~~60_84.J

De 'to do' lijst voor de Europarit wordt steeds korter!

Link naar reactie
  • Administrator

en op marktplaats een thuiskomertje gescoord voor onderweg

Je had toch ook het thuiskomertje van Ivo zijn C2 kunnen lenen........

Link naar reactie

Voor dat geld kon ik hem niet laten liggen. Past ook op de 1-serie dus is altijd handig. Een compleet wiel kan ook, maar is zo'n lomp geval. Deze kan op de motorkap met een leuk beugeltje! Is het net een Landrover.....

ArturoD_Hon_64LandRover_1RR.jpg

Link naar reactie

en op marktplaats een thuiskomertje gescoord voor onderweg.

$T2eC16dHJF4FFk2D,6GFBR9!3CFR6!~~60_84.J

De 'to do' lijst voor de Europarit wordt steeds korter!

Wat voor maat is dat thuiskomertje? (hoeveel inch of welke maat staat er op het bandje?)

Link naar reactie
  • Administrator

nu maar hopen dat het past.

Op een 3.0 heb je minimaal 17" nodig dus ik zal het toch maar eerst even proberen.

Ik heb hier wel 17" stalen velgen liggen (met winterbanden), als het thuiskomertje niet past mag je er wel eentje lenen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.