Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Wanneer zou je dat evt weten? De opties op de extra kamers heb ik tot de eerste week juli. Daarna aanmelden kan evt nog wel maar is dan op basis van beschikbaarheid.

Dat hangt voornamelijk af van de vestiging in Singapore, ik heb hen gister nog gemaild om te horen of er al meer zicht is op een concrete datum.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

Ik heb zojuist iedereen een 2e mail gestuurd met daarin belangrijke informatie en betalingsinfo. Heb je de mail niet ontvangen, laat het mij dan even weten.

De mail kan afkomstig zijn van rob (punt) Nieuwenhuis (at) planet (punt) nl of et2013 (at) europatouring (punt) nl

De opties voor de extra kamers zijn inmiddels komen te vervallen. Wil je nog mee, laat het dan zsm weten! :)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Wilde gisteren betalen ; saldo onvoldoende

Wilde vandaag betalen : Reader werkt niet met pas, naar de bank geweest, krijg nieuwe betaalpas opgestuurd.

Soms wil je wel. maar zijn er hogere machten die het niet willen :petje:

Link naar reactie

Inmiddels vanaf andere rekening voldaan.

We beginnen er zin in te krijgen!

Aperol (puur) is al 50 jaar bekend in Italie, maar vooral de laatste 2 jaar stormachtig door gebroken op de terrassen als cocktail met bubbeltjes: Aperol Spritz.

. . . . . Dit Italiaanse drankje maak je door 3 delen Prosecco, 2 delen Aperol en 1 scheutje bruisend bronwater in een glas met ijsklontjes te schenken. Het drankje heeft een unieke verfrissende, bitterzoete smaak met een vleugje sinaasappel en een laag alcoholpercentage (ongeveer 11%), wat het zeer geschikt maakt om te drinken op het terras.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Betalingen van Henk en Jeroen ontvangen. Kan openingstopic nog niet handig aanpassen vanaf mobiel, maar dat komt zodra mijn laptop opgedroogd is...

Link naar reactie
  • Administrator

Bij jou eraf wil niet automatisch zeggen dat ie hier er al bijstaat ;)

Maar hij staat er bij evenals Jurgen.

En was het allemaal maar zo simpel Ferry... :(

Link naar reactie
  • Administrator

Lieve jongen, ik heb nog geen tijdgehad om mijn laptop te proberen. En aanpassen met kleurtjes vanaf de mobiel ik bijkans onmogelijk. :)

Link naar reactie

:lol: Probeer je scherp te houden :lachen:

Geen probleem hoor besteed je tijd maar aan je privé zorgen dat is veel belangrijker, hoop voor je dat je het snel weer in order heb.

Het opdrogen moet wel snel gaan met dit weer toch?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Opgelost :)

Zou je willen zeker 2014, nee dit jaar 2013 gaat gewoon door !

Desnoods zonder routeboek of navigatiebestanden ;)

P.s. Graag de titel weer terug aanpassen om verwarring en misleiding voor andere forumleden te voorkomen!!!!

Link naar reactie
  • Administrator

Arno! Lullo! :lachen:

Ik had het nog niet gezien, snapte hem ook al niet, aangezien op de mobiel de helft van de titel niet zichtbaar is.

Back to reality, inmiddels weer achter de laptop met Tyre aan het werk :cool2:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.