Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Tunneltje Henk??? Gelijk 1 van maar liefst 17km :lol:

Maarre Guido wordt daar ook nog wel eens fijntjes op gewezen :)

Link naar reactie

Hier hoor je niemand over, maar die aardige deelnemer die per ongeluk een tunneltje inreed, moet dat nog dagelijks aanhoren

Ja Henk, ik had een hele mooie scenic route richting oostenrijk, met extra pas en al. En ik was ook nog op tijd voor het eten :)

èn de Gavia bij schemer is adembenemend :thumbup:

Vertel jij eens over je uitzicht? :lol:

(wel een mooie quote van 8 maanden geleden, dat mensen dat nog lezen :))

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator
Vertel jij eens over je uitzicht? :lol:

Laten we alles vergeten van 2 jaar geleden, ook dat laptopgedoe van jou en afwachten wat 2013 gaat brengen :hypocritesmiley:

Ik voorzie zoiets:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

afwachten wat 2013 gaat brengen :hypocritesmiley:

Waarschijnlijk meer laptopgedoe :lol:

Het is toch ook volkomen normaal dat je je auto en laptop intergreert? :rolleyes:

Meer vermogen -> meer problemen....hoort erbij :sFun_whistle:

Ik neem uiteraard ook meer gereedschap mee :hypocritesmiley:

Dat gezegd hebbende: hoeveel inch is een reservewieltje van een z3 en past dat ook op een z4? (De grootste kans op pech waarmee je echt gestrand bent is namelijk een klapband)

Ik denk dat de meeste z4's en z3m's niet meer op runflats rijden namelijk, en dan is het altijd handig als iemand een kapotte band heeft een noodwieltje kan lenen.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

laptop intergreert? :rolleyes:

Meer vermogen -> meer problemen.j :sFun_whistle:

meer gereedschap :hypocritesmiley:

intergreert????? hoe werkt dat <_<

Ik heb natuurlijk niets te vertellen bij dit topic als grote afwezige; maarruuuu................; èn een LAPTOP èn een CAREHBOKIT;

zou je niet moeten kiezen wie je als roomy mee neemt :rolleyes: ?

Link naar reactie
  • Administrator

Dat gezegd hebbende: hoeveel inch is een reservewieltje van een z3 en past dat ook op een z4? (De grootste kans op pech waarmee je echt gestrand bent is namelijk een klapband)

......., en dan is het altijd handig als iemand een kapotte band heeft een noodwieltje kan lenen.

Heb begrepen dat Hans in zijn Koepee een Z4 reservewiel en extra gereedschap gaat meenemen.

Reserveonderdelen om een 2.8 Z3 onderweg te reviseren is wat te veel gevraagd neem ik aan.

Link naar reactie

intergreert????? hoe werkt dat <_<

Ok, integreert voor de mensen die solliciteren bij de taalpolitie :lol:

zou je niet moeten kiezen wie je als roomy mee neemt :rolleyes: ?

Ik ben meestal blij als ik tegen bedtijd al die mafketels achter me kan laten...... :lol:

Link naar reactie

blij als ik tegen bedtijd al die mafketels achter me

Ehhhh... je zou nog voor andere roomies kunnen gaan....... :kopfkratz:

Unnu skoone Italiaanse bv; maar die willen misschien wel wedijveren met een laptop; maar ook nog een CAREHBOKIT??? :sFun_nahnahna:

Link naar reactie

Unnu skoone Italiaanse bv; maar die willen misschien wel wedijveren met een laptop; maar ook nog een CAREHBOKIT??? :sFun_nahnahna:

Dan kan ik haar auto toch ook repareren als die stukgaat? ;) (en die kans bestaat natuurlijk... met italiaanse auto's...:lol:)

Ik stop heus wel hoor, als ik een leuke dame met panne tegenkom :)

Link naar reactie
  • Administrator

Hangt van 2 dingen af:

1. Een aantal passen hebben nog winterafsluiting <_<. Zijn ze dicht, dan is het geen optie.

2. Of ik mijn Z nog niet heb verkocht tegen die tijd :sFun_whistle:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.