Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Guido ga nu maar gauw verder met je knutselhobby anders is je Z4 niet op tijd klaar voor de Europatour.

Alhoewel je bergaf zeker niet zelf hoeft te duwen ;-)

Link naar reactie

Oh, verrek.mobiliteitsgarantie van BMW in juni afloopt. :huh:

Heeft je garage geen specifieke service?

Help je direct de "Zelfstandigen" een beetje; wij hebben bv. "Bosch Service" <_<

Voor geheel Europe

Ik had nog niet al die andere verhalen na je bericht gelezen Jeroen :hypocritesmiley:

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie

Valt me op dat het aantal deelnemers flink aan het minderen is!

Het aantal was m.i te hoog / massaal en heb ook overwogen, om daarom te annuleren

ca. 15 auto's / 25-30 personen is ideaal lijkt me.

Link naar reactie
  • Administrator

Het aantal was m.i te hoog / massaal en heb ook overwogen, om daarom te annuleren.

Denk niet dat dat een probleem zou hebben gegeven. 2 jaar geleden splitste de groep ook op onderweg en zag je elkaar weer bij de lunch of diner (of door omstandigheden pas bij de borrel :lol: )

Link naar reactie
  • Administrator

Lijstje aangepast. Kent iemand Crusader toevallig? Hij heeft zich een tijd geleden via PM aangemeld, maar is sindsdien niet meer online geweest.

Even onder kleine voorbehoud ben ik voornemens om in de Hemelvaartsweek de route nogmaals te rijden, te optimaliseren en volledig te tracken.

Link naar reactie
  • Administrator

Als je het adres zou willen PM'en, graag. Ik heb al wel gemaild naar het mailadres wat op zijn website te vinden is, maar daar wordt niet op gereageerd. Mocht jij hetzelfde adres hebben, dan wacht ik het nog even af tot hij reageert. Thx alvast!

Link naar reactie
  • Administrator

Mohikaan had de mail niet gehad, die heeft hem nu alsnog per postduif ontvangen. Moozz weet ik van dat ze wel meegaan, maar die is altijd te laat :P. Pearley zou eind deze week betalen en Crusader ben ik op het spoor. En Gersh... da's ff een verhaal apart, maar ook dat gaat vast wel goedkomen. En de ovb's? Geen idee, afwachten.

Link naar reactie

Sowieso was ik die dag met de gavia volgens mij als laatste binnen na mijn omweggetje richting oostenrijk

Dat is waar ook. Over sectieve berichtgeving gesproken!!

Hier hoor je niemand over, maar die aardige deelnemer die per ongeluk een tunneltje inreed, moet dat nog dagelijks aanhoren

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.