Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Administrator

Zo, de routes hier en daar wat aangepast en de hotels inmiddels allemaal bevestigd.

Ik heb 3 extra kamers bij alle hotels nog in optie t/m eind juli. Wie het eerst komt, het eerst maalt!

We hebben d'r zin an! Nog minder dan 4 maanden :)

  • Like 1
Link naar reactie

Vorige keer was het weer uitstekend op de 1e dag na dus voor een herhaling teken ik ;)

Veel beroerder en wisselvalliger dan hier momenteel in Nederland kan haast niet dus valt het altijd mee.

Krijg er steeds meer zin in !

Link naar reactie
  • Administrator

Voor de liefhebbers... kijk de 24e en 25e mei naar deze etappes in de Giro d'Italia :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Hoi donderkonijn. Ik heb nog 3 kamers in optie en wie het eerst komt, het eerst maalt ;)

Stuur mij even een mailtje naar et2013 @ europatouring . nl en ik mail je de info toe.

Welkom alvast bij de club, je zult er geen spijt van krijgen :)

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

En nog maar 2 plekken vrij. Welkom Dimitri & Patricia! :thumbup:

Bereid jullie voor op :gathering: , :drank: , :sEm_oops: , :Ghelyon: , :schater: , :petje: , :sFun_banana2: & :clown: . Heb je een beetje een eerste indruk :lol:

Link naar reactie

13 deelnemers ,lekker getal :rant:

Kom op waar blijft nummer 14?

Net terug van vakantie maar Ik heb er al weer zin in :lol:

aangepast door Ferry76
Link naar reactie

Ik zou graag mee willen, maar ik kan nu nog niet zeggen of me dat gaat lukken.

Ik moet September/Oktober voor het werk naar Singapore en aansuitend naar Australie, als dit na 15 september is kan ik mee...maar planning staat nog niet vast...

Link naar reactie
  • Administrator

Wanneer zou je dat evt weten? De opties op de extra kamers heb ik tot de eerste week juli. Daarna aanmelden kan evt nog wel maar is dan op basis van beschikbaarheid.

Link naar reactie

heeey nieuwe deelnemers.............Leuk :groupwave:

Dimitri en Patricia welkom bij t cubske :)

Eddo beter opletten hoor; Patricia en Dimitri gaan mee omdat ze met eigen ogen willen zien en ervaren hoe 'maf"Hans en jij jezelf kunnen gedragen :lachen:

We hebben hen zelf overgehaald om deel te nemen tijdens de Limborit :lol: .

Goede keuze gemaakt Patricia en Dimitri, enne.........willen jullie die vent van mij een beetje in de gaten houden? :sFun_whistle::sFun_whistle:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.