Ga naar inhoud

Lamphouders achterlichten

MadMarky

Aanbevolen berichten

In mijn coupe zitten de lampjes van de achterlichten in zulke houders met bajonetsluiting:

full.jpg

Die lamphouders zijn toch standaard voor de Z3 of niet?

Bij de dealer (Ekris, Velp) zei men dat het niet-standaard Hella materiaal is en ze het ook niet kunnen bestellen voor me.

Bij de automaterialenhandel (Brezan) vermoeden ze dat het toch wel speciaal voor BMW is aangezien deze houders niet in hun Hella catalogus staan.

Wie kan hier duidelijkheid over verschaffen?

(er is een nokje afgebroken en ik heb nieuwe nodig, vandaar)

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

50+ views maar nog niemand die even heeft kunnen kijken bij zijn of haar eigen achterlichten?

Als deze lamphouders standaard zijn voor een Z3 (of alleen voor een Z3 Coupé?) probeer ik gewoon nog een andere dealer.

Link naar reactie

Zat er niet wellicht een verkeerde lamphouder in je armatuur? (hoe kan dat nokje toch afbreken? :lol: )

Hier zie ik 'm volgens mij tussenstaan:

http://www.ebay.com/...cvip=true&rt=nc

Maar die staat in de etk niet aangemerkt als z3 coupé

(onderdeel 63211387659 alleen 3 serie e36)

Maar ik heb natuurlijk geen z3 coupé, dus ik roep maar wat :guitar:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik heb zowel bij mijn coupe als de roadster wel eens een achterlichtje vervangen en volgens mij zijn de fittingen bij beide modellen hetzelfde. Dan zou je dus deze moeten hebben: http://de.bmwfans.info/parts/catalog/Z3/Roadster/Europe/Z3_2.2i-M54/LHD/N/2001/august/browse/lighting/rear_light/

Ik weet uit ervaring dat de lampfittingen niet de best gedocumenteerde Z3-onderdelen bij BMW zijn. Mijn dealer heeft ook als eens een half uur gezocht naar een kleine fitting die alleen als E36 onderdeel in de lijst stond.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.