Ga naar inhoud

Houder telefoon


Aanbevolen berichten

Heeft iemand een oplossing voor het bevestigen van een telefoonhouder of TomTom, rechts aan het middenconsole, zonder (zichtbare) gaten te boren.

Niet van de lompe dingen als Brodit ProClip of Kude ConsoleMount.

Ik heb al eens een keer in een andere Z3 een klein steuntje gezien.....aan de bijrijderszijde.

Deze bedoel ik, wie kan mij op de goede weg helpen....!?!

Houdertelefoon-navigatie2.jpg

Houdertelefoon-navigatie1.jpg

Greetz.

aangepast door allaroundtheworld
Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ik had de tomtom eerst met de zuignap aan de voorruit zitten,

vond dit erg ver weg.

Nu bij Halfords een zelfklevende ring (6euro) gekocht voor zuignap en tomtom vrij vooraan op dashboard te plaatsen.

Beter af te lezen en ziet er beter uit!

Link naar reactie

Avvr heeft ze gewoon, nu ff op vakantie, kortom ruud bellen na 12 augustus....

Link naar reactie

Ik heb deze Brodit clip speciaal voor de Z4, en vind hem helemaal niet zo lomp. Hij is er ook met een elektrisch aansluiting zodat je telefoon in de houder wordt opgeladen.IMG_1500.jpg

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Heeft iemand een oplossing voor het bevestigen van een telefoonhouder of TomTom, rechts aan het middenconsole, zonder (zichtbare) gaten te boren.

Niet van de lompe dingen als Brodit ProClip of Kude ConsoleMount.

Ik heb al eens een keer in een andere Z3 een klein steuntje gezien.....aan de bijrijderszijde.

Deze bedoel ik, wie kan mij op de goede weg helpen....!?!

Houdertelefoon-navigatie2.jpg

Houdertelefoon-navigatie1.jpg

Greetz.

Link naar reactie

heb je er nu nog geen, ik dacht dat je naar Ruud ging of had hij niets meer liggen ?

ik heb er ook 1, ga binnenkort de telefoonhouder er van af doen en de gps tegen bevestigen,dat is waarschijnlijk ook jouw bedoeling

bmwz3068.jpg

By [url=http://profile.imageshack.us/user/

Link naar reactie

Ik ben gisteren inderdaad bij Ruud geweest maar moet eerlijk zeggen dat ik helemaal vergeten was er naar te vragen.

Maar ik had van Alex67 al vernomen dat toen hij er was Ruud geen steuntjes had.....

En ik wil inderdaad daar mijn navigatie gaan plaatsen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Volgens mij is het kleine steuntje op de eerste foto een origineel BMW-steuntje:

http://bmwfans.info/parts/catalog/Z3/Roadster/Europe/Z3_2.2i-M54/LHD/N/2002/june/browse/communication_systems/telephone_console/

Waarschijnlijk niet meer via de dealer te bestellen, maar ik zie ze nog wel eens op Ebay voorbij komen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.