Ga naar inhoud

BMW Z4 M Coupe

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dan moet je 'm kopen :)

Niets is zo relatief als de prijs. De adverteerder heeft namelijk maar 1 koper nodig :lol:

In dld heb je een (op foto's) vergelijkbare /m voor 24-25k (zo ff op mobile gekeken bij particulier), en dan moet je bij import nog 6600 euro dokken (3k euro opties bij nieuwprijs opgeteld), dus dan kom je ook snel boven de 30k uit (en moet je 'm uit dld halen, exportkenteken regelen, rdw, etc etc)

In dat licht is ie dus aantrekkelijk geprijst. De cls velgen maken 'm m.i. mooi af (die andere wat minder).

Ik zou er echter nog wel 2-3k af proberen te praten :lol: . Dergelijke auto's zijn nu ontzettend ongewild :blink:

Link naar reactie

Ik stel me altijd vragen bij auto's met dergelijke prijs. Niet dat het extreem laag is maar een hogere prijs doet mij vermoeden dat een auto in betere staat is ookal is dat ook totale onzin. Maar een Z4M met 50.000km voor 27,5k? Ik dacht dat die voor 40.000 gingen

Link naar reactie

Die prijs is al redelijk marktconform aan het worden aangezien er al meerdere z4m's onder de 30k gesignaleerd zijn.

De afgelopen 2 jaar zijn ze dus (grosso modo) met ruim 10.000 euro in waarde gedaald. (2 jaar geleden kostte een import z4m (dld) aan de onderkant van de markt met alle belastingen ruim 40 mille (toen was ik actief op zoek ;)))

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Mooi hoor, ik kan me deze keuze wel voorstellen, jammer genoeg heb ik een ruimte probleem, 4 is wel genoeg en anders heb ik echtscheiding....

Link naar reactie
  • Administrator
4 is wel genoeg en anders heb ik echtscheiding....

Moet je even met Roger contact opnemen, die schijnt daar een handige oplossing voor te hebben... (iets met shopgeld of zo)

Link naar reactie

Volgens mij is scheiden een nog duurdere oplossing hoor!

Creeer je overigens wel gelijk ruimte voor meer dan 4 autos, mits je genoeg pecunias overhoudt

Ontopic: feli met mooie auto. Hoop voor je dat hij goed blijft en dat je er veel plezier mee hebt

aangepast door The Shrike
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.