Ga naar inhoud

2 daagse najaars Ardennenrit naar TRIER (Geweest,Klaar,Gedaan ..ROB )


mohikaan

Aanbevolen berichten

Zal iets van 210 euro zijn

Dan ben ik blijkbaar (nog) niet gewend aan de BMW tarieven :blink: ... was voor de Grand Cherokee 49 euro kwijt... :clapping:

In één bericht kun je inderdaad niet onbeperkt foto's zetten. Je kunt foto's evt wel spreiden over meerdere berichten.

Wel een rit met veel pech; volgens mij tel ik minstens drie gehavende auto's?

Dacht ik in eerste instantie ook, maar met meerdere berichten lukte het ook niet, ik zal wel gewoon te lomp geweest zijn met de foto-formaten :muur:

en ach, wat heet pech, mijn bumper was gewoon mijn eigen stomme schuld, :( had ik beter opgelet dan had ik 'm niet over die metalen rand heen gezet, was er nix aan de hand geweest :stupid:

Guido's remklauwboutje ( 3 x ww ? ) kun je onder pech zetten of het beschouwen als een slordigheidje :hypocritesmiley: , blijft alleen Ivo's pech over en dan valt het dus eigenlijk wel mee, toch? ;)

Link naar reactie

Eigenlijk bijna 4; alhoewel dit niet echt pech is; de nieuwe velgen/banden onder Gaby schijnen een verkeerde ET maat/waarde te hebben. Hierdoor schaven de banden op erg hobbelige wegen (lees op Belgische wegen <_< ) met regelmaat tegen de binnenzijde van XXXX ; ben ik weer hoor; duidelijk een "female" :muur:

Ik was persoonlijk wel bang voor een klapband; maar Hans heeft er goed op ge-anticipeerd :clapping:

Niet gezeurd of getreurd: WE HEBBEN ENORM VAN DE RIT EN DE GEZELLIGHEID GENOTEN;

HENK & AZAM; WE DENKEN ER NOG STEEDS MET VERLANGENS AAN TERUG;

Link naar reactie

Echt zo van: dit ga ik voor u klaarmaken, u kunt zien, het vlees is goed en niet bedorven etc etc.

Hij was ook de enige die nederlands sprak in dat restaurant, dus hij nam ook het menu op.

Nou even hoor, als een kok gaat benadrukken dat het vlees niet bedorven is dan word ik wel achterdochtig... :blink: Zeker als het vlees door de hele zaak rondgejouwd wordt, lekker hygienisch... ^_^

Link naar reactie

Nou even hoor, als een kok gaat benadrukken dat het vlees niet bedorven is dan word ik wel achterdochtig... :blink: Zeker als het vlees door de hele zaak rondgejouwd wordt, lekker hygienisch... ^_^

Nee hoor, dat was het niet; hij was zo trots op zijn vlees, en niet onterecht, dat hij het graag kwam tonen voor het in de pan ging.

volkomen biologisch vlees uit de Pyreneeën; en qua hygiëne; het was maar heel kort <_<

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie

Nou even hoor, als een kok gaat benadrukken dat het vlees niet bedorven is dan word ik wel achterdochtig... :blink: Zeker als het vlees door de hele zaak rondgejouwd wordt, lekker hygienisch... ^_^

Gebeurt wel vaker in bistro-achtige zaken met ambitieuze, gemotiveerde koks die graag kontakt hebben met de klanten.

Je zou achterdochtig kunnen zijn of je dat zelfde stuk vlees wel op de bord krijgt :lol:

Link naar reactie

en ach, wat heet pech, mijn bumper was gewoon mijn eigen stomme schuld, :( had ik beter opgelet dan had ik 'm niet over die metalen rand heen gezet, was er nix aan de hand geweest :stupid:

Dat kan je wel zeggen, maar ik en hans hadden het ook niet gezien.

Sterker nog, als jij niet als eerste eruit gereden was had ik waarschijnlijk m'n bumper kapot gereden (ik weet niet of mijn auto laag genoeg ligt).

Ik stond er immers ook overheen (en heb de auto dus met de hand teruggeduwd).

Maar een wijze les voor iedereen; als je iets ziet wat afwijkt van wat normaal is, stap uit en inspecteer de boel. Je bumper zit laag, de motorkap is lang en het uitzicht slecht.

Maar eigenlijk wel veel pech ja. Ik ben blij dat ik een krikje en wat gereedschap bij me had.

Link naar reactie

We zijn ook weer thuis. We hebben genoten en we zijn ook weer goed thuisgekomen. Henk en Guido bedankt ! Het waren leuke dagen en de groep was echt een groep. Elkaar helpen, ervoor zorgen dat de groep bij elkaar bleef...tot het einde. Elke rit heeft wel iets....en wij hadden schitterend weer...en de route was super...

Link naar reactie

en de groep was echt een groep.

Je sanitaire actie van afgelopen zondag in de tuin van die mensen heeft anders wel voor wat verbaasde blikken gezorgd.

Ik denk dat je daar zelf niet helemaal bewust van bent (dat je in een tuin van een huis stond) maar ik denk dat iemand je daar op moet attenderen zodat je iig hier excuses daarvoor kan aanbieden want ik denk dat je dat zelf ook niet zo fijn zou vinden.

Link naar reactie

Inderdaad ons hotel even buiten Hoei

kasteel-hotel

Sort of.... het voorste gedeelte is nieuwbouw met originele oude elementen zoals draagbalken en plavuizen enz.

Interieur is gewoon een standaard hotelkamer, het oude kasteel wat door de poort te zien is wordt niet voor hotel doeleinden gebruikt. Helaas. :(

Wat een lekkere reet :lol::clapping:

Eensch !!! Speciaal voor jou geplaatst. :kisstogether:

Sterker nog, als jij niet als eerste eruit gereden was

Tja, ben ik eens haantje-de-voorste , word ik meteen afgestraft... ;) en de combinatie aero-bumper en M-onderstel helpt ook niet echt. :nono:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie
  • Administrator

Eigenlijk bijna 4; alhoewel dit niet echt pech is; de nieuwe velgen/banden onder Gaby schijnen een verkeerde ET maat/waarde te hebben.

Ruilen? Ik heb dezelfde velgen maar dan in de goeie ET waarde ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.