Ga naar inhoud

2 daagse najaars Ardennenrit naar TRIER (Geweest,Klaar,Gedaan ..ROB )

mohikaan

Aanbevolen berichten

Vertrek om 9.30, dus zorg dat je er om ca. 9.00 - 9.15 bent.

Adres is : Hotel Sirius - Quai De Compiègne 47, 4500 Huy (Belgie). (Zuid West van Luik)

Stuur even een Pm met je tel.nr en E-mail adres, dan krijg je een lijstje met de tel nr. van de andere deelnemers.

Vergeet geen zonnebrandolie, zonnebril en petje mee te nemen, want het wordt afzien, de hele dag in de brandende zon :sFun_banana2::petje:

Link naar reactie

Dat is dan wel een ideale route! De Limborit 2012 begon juist in Wittem :lol:

@Henk, hier in de buurt weet ik nog wel leuke (betaalbare) eettenten te vinden!!!

De rit op zondag is 'maar' 220km. We zullen dus mss vroeg bij het eindpunt zijn. Het is een optie om dan niet gelijk de grote weg op te gaan, maar met jouw als gids richting Wittem?

Het lijkt me een goed idee om zondagochtend bij jullie hotel (Kockelsberg 1, 54293 Trier, Duitsland ) te verzamelen.

Dat ligt dus op een heuvel, net buiten Trier, Hebben we dat ook eens gezien.

Link naar reactie

Wij zijn tijdens de vakantie met DrieZ via de Ardennen naar Trier gereden. Wij kunnen jullie melden dat het een geweldige route is.

Doordat we de snelwegen hebben vermeden in onze tom tom, (via Luxemburg) hebben we de mooiste plekjes gezien.

Heel veel plezier.

Groet,

Anja en Willem

Link naar reactie

Toen reed jij voorop (inkoppertje)

Denk dat de Utrechtrit meer smalle (bos)weggetjes had?.

Limborit had dacht ik, 240km?

Ik durfde me niet aan experimenten te wagen, (Pallieterrit ^_^ ) dus we rijden uitsluitend over doorgaande wegen, met Guido voorop :lol:

Het was echt de bedoeling om in het voorjaar/zomer een minivakantie aldaar te houden en alles voor te rijden en restaurants te bekijken etc..

Het weer was daar nog slechter als hier, dus lekker met de plane de zon opgezocht.

Als de deelnemers lijst was opgelopen naar de beoogde 12-15 autos, zou ik in augustus nog wel 2 dagen gegaan zijn.

De groep is nu zo klein, dat we gemakkelijk moeten kunnen improviseren.

.

Link naar reactie

Toen reed jij voorop (inkoppertje)

Denk dat de Utrechtrit meer smalle (bos)weggetjes had?

Ja, wij hadden bijna alleen maar C-wegen. Provinciale wegen heel beperkt en snelwegen uiteraard helemaal niet. :)
Nou, dan kan het inderdaad alleen maar goed gaan. :lol:
Link naar reactie
  • Administrator

Ik durfde me niet aan experimenten te wagen, (Pallieterrit ^_^ )

Het was echt de bedoeling om in het voorjaar/zomer een minivakantie aldaar te houden en alles voor te rijden en restaurants te bekijken etc..

En dit noem je geen experiment? <_<

dus we rijden uitsluitend over doorgaande wegen, met Guido voorop :lol:

Dus Guido neemt jouw rit nu over, begrijp ik dat goed? :blink:

Als de deelnemers lijst was opgelopen naar de beoogde 12-15 autos, zou ik in augustus nog wel 2 dagen gegaan zijn.

Tuul'k! :hypocritesmiley:

Dat staat los van het aantal deelnemers als ik het zo lees :lachen:

Henk... ik gun je het allerbeste en jouw kennende stoot je je geen 2x aan dezelfde steen, dus moet het deze keer helemaal goed gaan komen! :thumbup:

Mocht de Touring zaterdag klaar zijn en ik zondag weg kunnen rijden, misschien kom ik de groep dan nog wel even tegemoet. Ik beloof niets, 't wordt echt krap aan met dat ding!

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Het is raar, ik heb de website op internet getest en de links werkten.

Toen het adres/ url naar topic dit gekopieerd.

Het vreemde is : nu werken de links op de site ook niet meer.

Nu even de hond uitlaten en naar onze mandjes.

Link naar reactie

Het vreemde is : nu werken de links op de site ook niet meer.

Even naar de broncode gekeken die is voor een link op je pagina:

<td colspan="5"><a href="Huy-Trier02.gdb">Huy - Trier tweede deel</a></td>

Achter a href moet het volledige pad naar het bestandje staan en niet alleen de bestandsnaam.

Groeten

Ad

Link naar reactie

volgens mij niet hoor. Het is een link naar http://shiraz.nl/BMW/Huy-Trier02.gdb, aangezien de code al in http://shiraz.nl/BMW/ staat.

sowieso linkt de link naar http://shiraz.nl/BMW/Huy-Trier02.gdb, alleen staat daar het bestand niet kennelijk ;) (of het heet anders; ik heb geen list rechten daaro)

Maar als het niet lukt, kan iemand anders ze dan niet ff online gooien?

En krijgen we nog een lijst van deelnemenrs/tel. nrs. over de mail? (dus voordat we daar zaterdag verzamelen; het lijkt me wel handig dat ik eventueel iemand kan bellen om vrijdagavond te dineren als we elkaar allemaal mislopen :) )

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Aan Guide heb ik per Pm de te nummers gestuurd.

De anderen had ik het vanmiddag al gestuurd (+ de navigatie adressen).

Rob heeft deGDB bestandjes per e-mail gekrgen.

Maar volgens mij ben ik de enige met een Garmin?

Vanavond stuur ik per e-mail, de tel nr s en route beschrijven nog eens in Word.

Link naar reactie
  • Administrator

Hier zijn de links naar de bestandjes. Ik heb even geprobeerd om te kijken of ik ze snel voor TomTom geschikt kan maken, maar dat is echt een rotklus door de hoeveelheid waypoints die een GDB bestand gebruikt. Dus helaas even geen TomTom files (of ik moet zo nog een ingeving krijgen hoe dit snel om te zetten).

Huy-Trier01

Huy-Trier02

Trier-Jalhay

Link naar reactie

Ik heb niks ontvangen, Henk?

Mijn auto staat ook te trappelen om weg te mogen rijden.

Heb hem al 2 weken niet aangeraakt/gezien, hoop dat hij nog op de plek staat waar ik hem neergezet heb. <_<:)

Link naar reactie

Hoi Ivo, je hebt PM

Het is gebruikelijk met ritten dat je vlak voor vertrek je roadbook krijgt (als er uberhaupt een is :lol:).

Bovendien hebben we jouw nummer :guitar:

Zaterdag krijgt iedereen een omschrijving van de 2 dagen + een routebeschrijving voor zaterdag en een routebeschrijving voor zondag.

Mocht je in een tunnel verdwalen (Bij Esch sur Sure is er een :muur: ,) kun je altijd de weg naar lunchplek of einde vinden.

Link naar reactie

Hier zijn de links naar de bestandjes.

Bedankt rob, ook hier dat Popup menu onderaan (zag het eerst over het hoofd)

Best mooie routes zo te zien :)

Note : om de Routes te zien moet je het programma Mapsource op de computer hebben.

Link naar reactie
  • Administrator

En de TomTom files... Let op! In het routebestand Huy-Trier02 zie ik enkele rondjes om de kerk. Aangezien ik de route niet ken zoals Henk hem in gedachten heeft, heb ik er niets in gewijzigd! Het kan dus zijn dat je elkaar onderweg tegemoet komt :lol:. De andere 2 lijken mij wel te kloppen na omzetting vanuit Mapsource naar Tyre.

@Henk: net zoals de overstap van Frontpage naar Dreamweaver destijds, is het wellicht niet zo'n gek idee om datzelfde te doen met je routeplanners... Tyre is universeel, Mapsource uitsluitend voor Garmin.

Huy-Trier01

Huy-Trier02

Trier-Jalhay

Overigens geldt voor alle 3 de TomTom files dat het gebruik ervan geheel voor EIGEN RISICO is! Kom dus niet bij mij klagen als je ineens de Eifeltoren ziet opdoemen in de verte... :lachen:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.