Ga naar inhoud

Hoe vervang ik zij knipperlichten?

Peter Knops

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

McShine

Peter, je pakt je knipperlicht vast en draai dan tegen de wijzers van de klok in.

Stekkertje los maken aan de achterkant en hopla!

BMW logo voorzichtig met een mes er vanaf halen omdat deze met dubbelzijdige tape vast zit, dus eerst puntje van het mes eronder.

Succes.

Link naar reactie

Dank je... super... heb de witte zij knippertjes besteld... en hoop ze binnenkort te vervangen,,,

Vervolgens heb ik nog maar 1 wens en dat zijn de oranje knippers van de voorlampen te vervangen...

Ik heb nu BI-xenon... schitterend licht... vervangen voor witte ? : €1599 pietermannen.... :blush: dus ffkes doorsparen.... :clapping:

iemand een ander idee?

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD
Link naar reactie
  • Administrator

Zeker: je kunt ook je bestaande lichtunits bewerken door ze te bakken en open te dremelen, het oranje fimlpje er vervolgens uit slopen en ze weer dichtkitten. Het is een hele operatie, maar het KAN wel. Als je de zoekfunctie even gebruikt kom je het hele procede zeker tegen ... Als je dan toch bezig bent met je dremel en je kit kun je bij wijze van minder ingrijpende operatie ook nog je knippers verzinken (ongeveer de helft van het glaasje wegdremelen en de boel weer aan elkaar kitten) ... Daarvoor vind je wel instructies op www.zroadster.com ...

Link naar reactie

nee koopje niet nee (heb ik ook niet gezegd)maar wel al beter dan de €1599 die eerder genoemd werd nietwaar.

en de ombouw optie kost ook niet heel veel minder dus tja als je het er voor over hebt dan is dit misschien wel wat.

btw bij de dealer betaal ik ook die €1599 ,- lang niet (ik krijg op zeker korting van mijn "mannetje")

Link naar reactie

btw bij de dealer betaal ik ook die €1599 ,- lang niet (ik krijg op zeker korting van mijn "mannetje")

Dankje voor de tip Sander(e) is een goede prijs voor bi-xenon..(ook al is het veel geld). maar helemaal vertrouw ik het niet...

Ik wacht nog ff af en idd ik ga ook eens bij de dealer langs..

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Zeker: je kunt ook je bestaande lichtunits bewerken door ze te bakken en open te dremelen, het oranje fimlpje er vervolgens uit slopen en ze weer dichtkitten. Het is een hele operatie, maar het KAN wel. Als je de zoekfunctie even gebruikt kom je het hele procede zeker tegen ... Als je dan toch bezig bent met je dremel en je kit kun je bij wijze van minder ingrijpende operatie ook nog je knippers verzinken (ongeveer de helft van het glaasje wegdremelen en de boel weer aan elkaar kitten) ... Daarvoor vind je wel instructies op www.zroadster.com ...

Als je ze toch gaat dremelen, waarom dan nog bakken? Op Z4-forum.com spreken ze enkel over dremelen. Trouwens, als je de lichten dan toch openmaakt, kan je meteen angel eyes plaatsen in de OEM lichten :-) Ben ik binnenkort van plan (eerst wat moed verzamelen om mijn lichten open te dremelen).

1.8 member, ik zou het dremelen toch overwegen... bespaar je zo even 1.500 euro ;-)

http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2953&p=566685#p566685

Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • Administrator

In de zijknipperlichten zie ik nog een oranje schijn :P

Je lampen voor is 2 dagen werk :)

Koop voor een spotprijs 2 kapotte /beschadigde lampen met witte knippers en neem dan contact met mij op.

Maakt niet uit welk type H7 of xenon facelift of niet....bij Amerikaanse uitvoering moet je beide lampen kopen (zelfde set dus)

Link naar reactie

Ik heb vandaag voor de kentekenplaatverlichting leds er in gedaan, deze zijn cambus geschikt, zou dat die weerstand zijn waar jij aan refereert, het idee is volgens mij dat ze een weerstand er instoppen om de cambus te laten denken dat de de belasting nog hetzelfde is.

.??

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in