Ga naar inhoud

Eibach doos met ///M veren

Aanbevolen berichten

Te koop: :m: veren van een S54 :m: coupe in een Eibach doos :)

Het onderstel van de coupe is vernieuwd en de veren die eronder zaten zijn over.

M+veren+verkoop.jpg

Het zijn de OEM veren die onder de S54 :m: Coupe van Jeroen hebben gezeten. Van zomer 2010 tot afgelopen weekend hebben ze onder onze 2.8 coupe gezeten, met de bijbehorende OEM dempers. De dempers waren aan vervanging toe en aangezien de voorste veren van een :m: smaller zijn dan die van een 2.8, heb ik er voor gekozen om weer naar een volledige nieuwe veren+dempers set voor een 2.8 te gaan.

Dus als er iemand is met een onnozel verlaagde :m: , die het beu is zijn bolide buiten de wijk te parkeren omdat ie niet meer over de drempels komt, dit is je kans.

De vraagprijs? 50 EUR ex verzenden lijkt me okay.

Link naar reactie
Gast gsusivo

Welicht een 'rare' vraag. Passen deze onder mijn Z3 2.8 met m onderstel? Wordt de auto dan hoger of lager? Ik heb interesse! Laat het me even weten en reserveer ze zolang voor mij!

Update: je hebt PM!! :)

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Ik ben geen onderstel expert, maar er is een verschil tussen een "2.8 M onderstel" (dus het onderstel van een 2.8 waar af fabriek de optie "M onderstel" aangevinkt is) en het onderstel van een M coupe/roadster.

voor zover ik weet zijn de voorste veren van een M coupe smaller dan die van een 2.8 (met of zonder M onderstel).

Dus de "schotels" boven en onder zouden een andere diameter hebben. Nummer 8 hieronder, de onderste schotel zit aan je demper.

MTI3OTI1X3A=.png

Je zou de diameter van de onderste "schotel" kunnen meten, dan weten we of het zou kunnen passen. Je mag de veren ook op komen pikken (ik woon in omgeving Roermond) als het niet past breng je ze weer terug. Wat jij wil.

Link naar reactie

Ho ho: het zijn geen Eibach veren, het zijn OEM M veren

de vermelding naar Eibach is een (flauw, i admit <_< ) geintje, de doos waar ze nu in zitten is van Eibach, de Eibach veren zelf zitten nu onder de coupe.

Link naar reactie

Okay, gelukkig dat dat helder was.

Hij moet nog wat "inzakken", maar zat na montage + een rit van 80 km op 2,4cm lager.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in