Ga naar inhoud

leerreparatie m line stoelen


Blackwwz3

Aanbevolen berichten

Hoi Ivo,

Dank je voor het compliment.

Project board computer even uitgesteld, hihi. wordt van het najaar wel weer, wil na het plaatsen van de andere stoelen toch eerst eens gaan genieten.

Kan nu ook wel, omdat de standaard stoelen er nog in zitten, maar het schijnt dat deze beter zitten. Dus dat laatste moet ik nog ondervinden.

Het zijn M line stoelen zeggen ze, dus geen echte M-stoelen maar gewoon sportstoelen.

Groeten

Leon

Link naar reactie

Nou ze zitten erin, gemonteerd en al!!

Het is mooi weer, dus vanavond foto's maken en uitproberen, kijken of dit beter is voor me rug dan de standaard stoelen( want ondanks nieuwe vulling en opvulling is dat niet verbeterd)

Kijken of alles werkt zoals het moet werken

Zal er zo snel mogelijk foto's van plaatsen

Groet

Leon

Link naar reactie

Zo, anno een paar dagen later even de foto's plaatsen, genoeg testen gedaan, moet de lekkerste zit stand nog vinden, het valt me op dat ze groter zijn dan de standaard stoel, als je de stoelen in de achterste stand zet komen ze net tegen het kunstof van de achterkant aan, is dat bij andere met dit soort stoelen ook zo?

Verder zitten ze fantastisch. Als ik nu een lange rit maak( nou ja lang, 2 uurtjes achter elkaar) stap ik nog steeds fit de auto uit. Dat is anders met de standaard stoel. En ik weet dat het niet aan mijn stoel lag, want ik heb ook wel eens in andere zzz gereden, en daar had ik van hetzelfde last.

In ieder geval nog wel even een paar beloofde foto's gemaakt

Groet

Leon

20120626191318.jpg

20120626191255.jpg

Link naar reactie

als je de stoelen in de achterste stand zet komen ze net tegen het kunstof van de achterkant aan, is dat bij andere met dit soort stoelen ook zo?

Ja, bij mij ook zo.

Ik heb er een stukje zachte kunststof strip opgeplakt (waar de stoel de kunststof raakt) waardoor je het irritante gekraak kwijt bent.

Grrrroeten

Ad

aangepast door ad k
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.