Ga naar inhoud

Eisenmann te koop of ruilen tegen originele uitlaat Z3 2.8/2.0 dubbelvanos


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

Gast gsusivo

Forumleden,

Wellicht een 'rare' vraag. Ik heb een zo goed als nieuwe RET Sport (Ralph Eisenmann Tuning) uitlaat onder mijn z3 2.8.

Ik wil echter de auto terug brengen naar 100% origineel. Het geluid is formidabel, echter past niet bij mijn 'originele plaatje' dat ik voor ogen heb. Ondanks dat het een verbetering voor de beleving van de auto is.

Zodoende de vraag of iemand die in bezit is van deze uitlaat:

http://www.realoem.c...365&hg=18&fg=20

-wil ruilen tegen mijn Eisenmann, die in zeer goede staat verkeert;

-mij de getoonde originele uitlaat -indien in zeer goede staat verkerend- wil verkopen;

-deze uitlaat van mij wil kopen.

Voor de ruilers onder ons:

-je moet een M52 blok hebben met dubbele vanos. Dit kan een 2.0 of een 2.8 zijn.

Dit kan zowel een roadster of coupe zijn (2.8).

Ik hoop dat ik iemand kan helpen en tegelijkertijd iemand mij kan helpen zodat we beiden geholpen zijn :)

Groeten Ivo

Foto van mijn uitlaat, mocht je meer foto's willen dan kan dit natuurlijk.

show-image21.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Niet raar maar wel een beetje vreemd ;-) , het is tenslotte de uitlaat waarvan je maar een klein stukje ziet en ook nog een betere beleving geeft van en in je auto. Snap best dat je auto zo orgineel mogelijk wilt houden of maken maar met de uitlaat zou ik geen moeite hebben.

Succes met je plannen.

Link naar reactie
Gast gsusivo

Het verzoek aan een admin/mod om de topictitel aan te passen naar:

"Eisenmann te koop of ruilen tegen originele uitlaat Z3 2.8/2.0 dubbelvanos"

Link naar reactie

Ik heb er nog een origineel uitlaat eronder zitten.

Het is een 2,8 van '97. zal wel passen?

Ik denk wel dat ik een eindje van je zit.

Link naar reactie
Gast gsusivo

Waarschijnlijk heb je een singlevanos. Dit is een andere einddemper dan de dubbelvanos. De singlevanos heeft nog een tussendemper. Laat het me maar even weten! Ivo

Link naar reactie

Ik heb een 2.8 uit 99. Volgens mij met de uitlaat die je zoekt. Ben wel geïnteresseerd, maar ook wel een stukje rijden...

Link naar reactie

Ivo,

Ik heb een volledige originele uitlaatlijn voor je, spruitstuk met kat's, middendemper en originele einddemper. In prima staat. (100.000 km gereden) Wil dat hele setje best ruilen tegen jou demper. Wel een grote auto meenemen, het is nogal een lengte ;)

Link naar reactie
Gast gsusivo

Op dit moment staat e.e.a. er als volgt voor:

Ik heb een originele demper gekocht:

Schermafbeelding2012-05-21om224732.png

Schermafbeelding2012-05-21om224753.png

De Eisenmann wordt er afgeslepen zodra ik bovenstaande in huis heb. De originele demper laat ik dan op de uitlaatlijn lassen.

De Eisenmann wordt precies op dezelfde plek als de originele demper afgeslepen en gaat dan naar zijn nieuwe baasje: Klaas.

Hij herhaalt het trucje en we zijn allemaal blij :lol:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.