Ga naar inhoud

Sierstukken uitlaat Z4 3.0i gevraagd

Aanbevolen berichten

Ik ben -behalve naar spacers- ook nog op zoek naar een setje uitlaatsierstukken voor mijn Z4 3.0i.

Mocht iemand nog een setje hebben liggen of een goedkoop adresje weten, dan hoor ik dat graag.

Bedankt alvast.

:3:

Link naar reactie

Prima toko inderdaad, heb er ook wel eens wat gehaald.... maar vergeet niet dat hij 500m van Ekris Nijkerk afzit... Dus inderdaad alles van BMW te leveren :cool2:

Link naar reactie

Huh? is mijn reactie van gisteravond ineens foetsie ... :huh: Ik zal wel iets digibetisch gedaan hebben.... :unsure:

Anyways, bedankt voor de links: heb deze twee alvast maar bij mijn favorieten gezet, altijd handig, ook voor de toekomst.

De dealert.... tsja, zo voor de hand liggend dat ik die mogelijkheid bijna over het hoofd had gezien, ook maar op het te-bellen-lijstje genoteerd.

Kan overigens even nix aan de Z4 doen, die staat bij de spuiter om alle parkeerschade plekjes veroorzaakt door mensen die hun bumpergeluid als referentiekader gebruiken weg te laten werken, evenals krassen gemaakt door "die winkelwagen past vast wel tussen die auto's door, en zoniet maakt het niet uit want hij is toch niet van mij" types.

Ben zelf ook niet helemaal onschuldig; de combinatie aero-kit en M-onderstel heeft me wel eens gefopt bij een iets te hoge "verkeersremmende maatregel"... :muur:

Link naar reactie

Aerobumper geheel spuiten, deur geheel spuiten, plus wat spot repair op achterbumper, linker achterspatbord, hardtop en kofferdeksel plus wat kleine krasjes via poetswerk op de motorkap en de dorpels wegwerken geeft een voorlopige schatting van zo'n 900 euro...

Link naar reactie

Inderdaad, veel geld, maar er komt nogal wat werk bij kijken , o.a. gehele aerobumper verwijderen, sproeiers er af, roosters e.d.

Was overigens wel de goedkoopste van 4 of 5 offertes, heb ook bedragen gezien die 2 x zo hoog lagen. Ben al eerder bij dit bedrijf geweest voor de JEEP en toen werd er puik werk geleverd voor ook een zeer redelijke prijs

Link naar reactie

Ik heb geen broertje.... :( maar is inderdaad iets om blij mee te zijn ;)

Verder vind ik het -gezien het totaalpakket aan werkzaamheden- alleszins acceptabel, zeker als ik het vergelijk met de andere offertes.

Blijft natuurlijk een hoop geld, maar het resultaat is goed en ik ken mijn eigen kwaliteiten als het op kliederen met verf aankomt, dus vond ik dat wel verantwoord voor m´n autootje :P

Link naar reactie

^ ging dit topic niet over spacers en uitlaatsierstukjes? :blink::sFun_whistle:

Ehhh.... daar begon het wel mee...... :sCo_chinscratch:

:237:, maar back on topic: ben nog aan ´t zoeken naar de sierstukjes, de spacers zijn besteld.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Bij thuiskomst na de vakantie was er een pakketje afgegeven bij de buren :

Foto-YSICVKAM-D.jpg

totaal betaald 122 euro, inclusief verzendkosten :sHa_biggrin:, bij JJCRACEANDRALLY via eBay ( NFI ) http://stores.ebay.nl/jjcraceandrally

binnenkort maar even een uurtje vrij zien te maken om ze eronder te frutten :cool:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ehhh..... :blush: Schaam.... niet goed gekeken, sierstukjes zaten er al op, waren alleen ontstellend smerig waardoor ik dacht dat het een gewoon stukje uitlaat was...

Een half uurtje poetsen doet echter wonderen , ziet er weer een stukje beter uit.Foto-DLBNWM6V-D.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.