Ga naar inhoud

Luchtfilterbox

Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

Gast gsusivo

Hallo forumleden,

even een vraag. Wellicht dat jullie mij kunnen helpen.

1. Is er iemand die voor mij een duidelijke foto zou kunnen maken van het luchtfiltersysteem van een Z3 facelift (M52) 2.2/2.8 of 3.0? Met de onderdelen van de voorzijde in het bijzonder.

2. Ik heb een luchtfilterkast gekocht, maar aan de voorkant zit een 'gat'. Enerzijds lijkt het me logisch dat daar nog iets voor komt (leiding), waardoor hij lang de koplamp direct achter de nier aanrijlucht binnenzuigt (zoiets als dit: http://www.google.nl/imgres?q=z3+air+box&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=680&tbm=isch&tbnid=5U7DdRXtMrQAYM:&imgrefurl=http://www.hermesautoparts.com/autopart.php%3Fautopart%3D1998_BMW_328I_E36_-_Air_Intake_Hose_boot_scoop&docid=6rxOH1S1iAF5FM&imgurl=http://www.hermesautoparts.com/productimages/1998%252520BMW%252520328I%252520E36%252520-%252520Air%252520Intake%252520Hose%252520boot%252520scoop.jpg&w=400&h=300&ei=MEykT4XvEYiy8QPzs7GUCQ&zoom=1&iact=rc&dur=247&sig=109921082907479601768&page=4&tbnh=155&tbnw=226&start=55&ndsp=20&ved=1t:429,r:10,s:55,i:220&tx=82&ty=60). Dit is en wordt mij echter niet helemaal duidelijk.

Ik kan het echter ook niet vinden in ETK.

Als ik kijk in ETK dan zie ik er nog een onderdeel voor staan (nummer 7) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CH31&mospid=48082&btnr=13_0370&hg=13&fg=20

Deze is echter niet gespecificeerd.

Op de onderkant van de luchtfilterkast staan de volgende nummers: 1405280 8773368

What to do?

groeten ivo

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ivo,

Voor onderdeel 7 geldt:

Notities

• Afgebeelde, maar niet in de lijst aanwezige onderdelen, zijn niet geinstalleerd in je voertuig.

Onderdeel 11 is de aanzuigbuis die op de carrosserie aansluit. Het onderdeel staat toch in de lijst?

11 Aanzuigbuis 1 09/1998 13711433573 $13.93

Meer heb je m.i. niet nodig. Dus als je dit niet hebt kun je het bestellen.

Link naar reactie
Gast gsusivo

volgens mij heb je helemaal gelijk!

Je kunt me gek vinden, maar onderdeel 7 van gisteren, is het onderdeel 11 van vandaag.

Echter gisteren stond nummer 7 wel als nummer op tekening, maar niet als artikelnummer in tabel vermeld. Strange.

Ik ga hem bestellen!

Link naar reactie
Gast gsusivo

Nog even een vraag: zou iemand (met een dubbele vanos 2.8!) mij een foto kunnen maken van de voorkant van de luchtfilter zoals deze op die luchtpijp aangesloten wordt? Zo weet ik zeker dat ik de goede filterkast in mijn bezit heb.

(Het gat van de filterkast aan de voorkant is bij mij rond, op ETK lijkt het ovaal).

Link naar reactie

Nog even een vraag: zou iemand (met een dubbele vanos 2.8!) mij een foto kunnen maken van de voorkant van de luchtfilter zoals deze op die luchtpijp aangesloten wordt? Zo weet ik zeker dat ik de goede filterkast in mijn bezit heb.

(Het gat van de filterkast aan de voorkant is bij mij rond, op ETK lijkt het ovaal).

Ik heb been foto, maar je hebt de juiste box van me gekocht. Komt van een 2.8 dubbel vanos. De aanzuigbuis is gewoon gedemonteerd op je auto, dus even bestellen!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in