Ga naar inhoud

Stadslichtverlichting

Aanbevolen berichten

Ik heb een stadslichtverlichting ( passagierskant) defect dat wil zeggen van het glas is een randje afgebroken.

Deze zijn op websites van BMRS e.d. nogal duur (35-45euro) , weet iemand een goedkoper adresje?

Betreft de witte versie voor een Z3

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• 2 weken later...

Bij de BMW dealer besteld en vandaag opgehaald.

Ik was net geen 25 euro kwijt voor 1 compleet lampje in ieder geval goedkoper dan de website van BMRS.

Het is een compleet onderdeel, alleen het glas is niet los leverbaar.

Echter heb ik net een website ontdekt waarbij je een heel setje voor 17,50 euro kunt bestellen.

Hierbij de website : http://www.bmwproducts.nl/

Misschien kan ik hiermee iemand anders blij maken die een BMW onderdeel nodig heeft.

Link naar reactie

En als ik het goed lees, is de prijs van €17,- ook nog per set, dus linker en rechter zijde

Klopt helemaal dus dat is in verhouding erg goedkoop!

Was dus weer te snel met bestellen of had niet verder moeten zoeken ;-)

Link naar reactie

Nee deal is deal, ik heb hem laten bestellen en dan kom ik mijn verplichting ook na.

En tenslotte heb ik er ook maar eentje nodig dus jammer dan van die paar (7) euro.

Link naar reactie

Nou bij mij knipperen ze niet hoor en zijn het de stadslichten.

De knipperlichten zitten niet in de bumper maar het zijpaneel en zijn aanzienlijk kleiner.

Link naar reactie

Ja dat lijkt meer logisch is natuurlijk ook E36.

Dan is dit misterie weer opgelost, bedankt voor je nauwkeurigheid :clapping: en voel ik mij niet bekocht :lol: .

Blijft de stadsverlichting dus het goedkoopst bij de dealer zelf!

Link naar reactie
Gast gsusivo

Maar dan heb je er wel 2 voor hetzelfde geld, als ik me niet vergis :)

Ik ga binnenkort een flinke bestelling plaatsen bij zettiworld en dan valt dat wel mee qua verzendkosten.

En anders laat ik het op een adresje in Aken bezorgen als het echt héél veel scheelt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.