Ga naar inhoud

Zwarte nieren en knippers?


Aanbevolen berichten

Uit verveling begin ik soms al eens eBay af te schuimen en 2 dingen komen steeds terug.

- Zwarte nieren

- Zwarte knippers

Normaal heb ik het niet zo voor een mat zwarte grill en aftermarket knippers (meer iets voor een X6M) maar aangezien dit geen permanente veranderingen zijn en mijn Z zwart is dacht ik dat het misschien wel een optie zou kunnen zijn.

Weet iemand hoe die zwarte knippers en nieren op een Z staan (liefst een zwarte). Ik vind hier en daar wel foto's met zwarte nieren maar die knippers not so much.

Hier heb ik ook al over getwijfeld maar smoked tail lights gaan hem iets te :petje: maken, denk ik. Ook hiervan zijn foto's welkom. Meningen ook!

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

e-Rectie

Die zwarte nieren op een zwarte Z zijn lekkerder dan ik had gedacht en het petje-gehalte valt nog heel goed mee. Komt misschien ook omdat zijn lak in topstaat is. Die zwarte knippers vind ik volgens mij toch maar niets.

Witte knippers en zwarte nieren, tot binnenkort.

Bedankt voor de afbeeldingen en replies. ^_^

Link naar reactie

Ik overweeg ook om mijn zwarte ZZZ nog verder te 'verzwarten'. O.a. met zwarte nieren, zwarte velgen, zwarte zijknippers en natuurlijk zwarte begrenzingslampen. Bedankt voor de foto's zodat ik kan zien of het wat is. Ik vindt de QP echt gaaf en zo moet ie van mij dus ook worden.

Link naar reactie

Zelf ben ik niet van de zwarte verlichting en zwarte velgen staan wat somber ( er zijn uitzonderingen) , lijkt het net een winterset.

Maar smaken verschillen gelukkig.

Zwarte nieren zien er trouwens prima uit!

Link naar reactie
  • 5 weken later...

e-Rectie

Die zwarte nieren op een zwarte Z zijn lekkerder dan ik had gedacht en het petje-gehalte valt nog heel goed mee. Komt misschien ook omdat zijn lak in topstaat is. Die zwarte knippers vind ik volgens mij toch maar niets.

Witte knippers en zwarte nieren, tot binnenkort.

Ben het met jou eens .Die zwarte knippers is iets te veel mijns inziens.

Had vroeger deze combinatie.

Witte achterlichten en angel eyes vooraan met de zwarte nieren wat trouwens standaard kleur is bij zwarte Z3 M.De vooruit is in chroom.

bmw001Large.jpg

Nu heb ik andere Z3 M (vorige gecrasht) en deze combinatie.Chroom op venster en deurhandvatten gespoten in grijze tint alsook de nieren in deze kleur.Hardtop is ook in deze kleur alsook diffuser.Chroom benzinedop geplaatst van Hamann.De zwarte M roadster hier eerder afgebeeld is hele mooie.prachtige velgen erop.

Volgende week komen er smoked achterlichten en ook angel eyes op.Heb nog geen foto daarvan.

Momenteel zo.

IMG00113-20120509-1906.jpg

IMG00050-20120330-1525.jpg

Uit verveling begin ik soms al eens eBay af te schuimen en 2 dingen komen steeds terug.

Hier heb ik ook al over getwijfeld maar smoked tail lights gaan hem iets te :petje: maken, denk ik. Ook hiervan zijn foto's welkom. Meningen ook!

Heb de smoked tail lights gekocht bij cargoods.Ben niet zeker dat deze op ebay een E mark hebben wat nodig is bij de keuring .Deze van cargoods wel.

Als de mijne erop zitten zal ik een foto plaatsen.Normaal eind volgende week .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.