Ga naar inhoud

Zomerrit 2012 Editie III - zondag 8 juli

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Restaurant heette voorheen de Boengerd en is inderdaad net open; zit in Vathorst en vlak bij de A28 en A1, dus ideale plek voor de terugreis... (tenzij je in Borne woont natuurlijk...)

En qua verrassingselement.... we hebben gisteren overspringende herten, doedelzakspelers en een openlucht kerkdienst meegemaakt, dus wie weet...

Link naar reactie
  • Administrator
een openlucht kerkdienst meegemaakt

En mocht dat volgende week weer het geval zijn, laten we dan niet allemaal flauw gaan toeteren... :hypocritesmiley:

Hoe zat dat trouwens met die afterparty bij jullie

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Navifiles komen vrijdagavond beschikbaar.

Nou... ik gok meer dat het nachtwerk wordt zaterdag en dat we zondag tussen 02.00 en 04.00 een paar navifiles hebben... :sFun_whistle:

Link naar reactie

Zolang je er maar niet bij briest... :blink:

nee...het zal bij prassen blijven... :P
Link naar reactie

Nou... ik gok meer dat het nachtwerk wordt zaterdag en dat we zondag tussen 02.00 en 04.00 een paar navifiles hebben... :sFun_whistle:

Loop niet zo te janken om navifiles. Ik begrijp het toch al niet dat er navfiles t.b.s. worden gesteld. De charme is er toch volledig vanaf als iedereen de rit van te voren in zijn nav propt :petje:

Link naar reactie

Mijn bijrijdersstoeltje is nog leeg voor komende zondag, dus als iemand nog een plekje zoekt laat me dat dan even weten. CU zondag.

Gr. Jurgen

Link naar reactie
  • Administrator

Heeft er toevallig iemand een tooltje om het airbaglampje te resetten ?

Link naar reactie
  • Administrator

De charme is er toch volledig vanaf als iedereen de rit van te voren in zijn nav propt :petje:

Och d'r zijn ook mensen die het zelfs met een navi nog presteren om een afslag te missen... :clown:

Link naar reactie
  • Administrator

de datum komt mij niet uit....

Je hebt er wel pech mee dit jaar

Link naar reactie

Kan er weinig positiefs van maken, Jeroen:

ob·scuur (bijvoeglijk naamwoord; vergrotende trap: obscuurder, overtreffende trap: obscuurst)

1duister

2onbekend

3van weinig aanzien

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.