Ga naar inhoud

In herhaling: Mini-limborit ''die verloren Kurven''

Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

Zal wel wat langer dan een jaar of 4 worden, dus als je zo lang kunt wachten?

Ik heb ondertussen ook alvast een 530d chippie voor je ingedaan.

Link naar reactie
  • Administrator

Mag mijn F11dan ook meedoen?

Tuurlijk mag dat, het zijn maar 180 km's dan blijven er nog 320 prive over voor de rest van het jaar

Link naar reactie

Zal wel wat langer dan een jaar of 4 worden, dus als je zo lang kunt wachten?

Ik heb ondertussen ook alvast een 530d chippie voor je ingedaan.

Geen probleem dan heeft die de meeste afschrijving al gehad. Hoeveel krijg je van mij voor die chip :sCo_unsure: :lachen:

Link naar reactie

Tuurlijk mag dat, het zijn maar 180 km's dan blijven er nog 320 prive over voor de rest van het jaar

Zeg Ruud, moeten wij niet nodig eens wat zakelijke dingen bespreken? Ik stel voor ergens in de buurt van Vaals af te spreken, en dan aansluitend ergens gaan lunchen in de Eiffel? Goed plan lijkt me.

Link naar reactie
  • Administrator

Prima, kan nog wel een voorraaddroger gebruiken.

Laten we afspreken in Wittem, dan regel ik nog wat extra klanten in Wurselen :sHa_biggrin2:

Link naar reactie

.....moeten wij niet nodig eens wat zakelijke dingen bespreken? ......... en dan aansluitend ergens gaan lunchen

....... Die bijtellingsregeling maakt de ondernemer alleen maar vindingrijker!

Laten we afspreken in..., dan regel ik nog wat :sHa_biggrin2:

Zo te lezen wordt het gat in het begrotingstekort nog wat hoger :lol:

• Like 1
Link naar reactie

die medewerker van de Belastingdienst hoeft niet eens een member te zijn hier.... de evenementen lounge is voor gasten bereikbaar, een login is niet benodigd om lekker mee te lezen (en ja, dat gebeurt, zie BerryBorrel - casus Z3M verzekeringschade)

Link naar reactie

Het is natuurlijk maar een dolletje, bovendien is dit is niet interessant voor die jongens.

Een goede belasting inspecteur heeft een vrije indeling van zijn werkweek en wordt beoordeelt op de maandomzet (lees naheffingen/boetes) die hij kan opleggen.

De hoogste omzet halen ze natuurlijk in de horeca en de bouw.

Als de target gehaald is, gaat hij echt niet mieren nxxken, maar lekker vrijdagmiddag om 15 uur naar huis.

Alleen als een te bezoeken bedrijf 'at random' door een computer is geselecteerd, kun je een wat zwaardere controle verwachten. Dat krijg je ook als je een inspecteur 'vijandig/agressief' ontvangt

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Laten zij maar aantonen dat het geen zakelijke meeting was. Ik houd zelf nauwkeurig een km-boekhouding voor de F11 bij, want ik weet hoe happig onze blauwe vrienden zijn op het privégebruik van zakelijke auto's. Die boekhouding klopt dus als een bus, compleet met agenda en een lijst per dag waar ik geweest ben. Ik ben natuurlijk niet gek. Als ik een naheffingsaanslag over die F11 zou krijgen kost me dat minstens EUR 12.000 per jaar. Daar wil ik best even een strakke boekhouding voor bijhouden. Daar kan ik dan weer een Z4 en een E46 voor op de weg houden!

Link naar reactie

mooi zo... opmerking diende slechts ter illustratie dat de in deze lounge vermelde posts, ook voor niet leden zichtbaar zijn.

Uiteraard geen oordeel over fatsoenlijke administratie, pakkans etc.

en BTW ... plannetje Kunduz akkoord: vanaf 2013 gaat de F11 toch vanzelf in de bijtelling :guitar: of dit stand houdt zal nog blijken :punk:

Link naar reactie

Ziet er uit als een leuke rit! :)

Jammer dat het zon eind rijden is...

Zuid-Spanje, dat vond ik een aardig eindje...dit is peanuts... :sFun_whistle::P

• Like 1
Link naar reactie

en BTW ... plannetje Kunduz akkoord: vanaf 2013 gaat de F11 toch vanzelf in de bijtelling :guitar: of dit stand houdt zal nog blijken :punk:

Nou dat weet ik niet. Ik heb kantoor aan huis, dus geen woon-werk verkeer. Als ik de F11 gebruik is het altijd zakelijk, en privébijtelling voor iets wat ik privé niet gebruik lijkt me geen stand houden bij de rechter.

Link naar reactie
  • Administrator

Zo, even wat voor Rob geregeld zodat het zondag voor het overige verkeer duidelijk is dat hij erbij hoort :Ghelyon:

imag0371b.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in