Ga naar inhoud

In herhaling: Mini-limborit ''die verloren Kurven''


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

Ruud, Als Eifelfanaat was ik er graag bij geweest. Helaas heb ik twee verjaardagen en een communie...

Ter compensatie ben ik 2e pinksterdag even de ///M wezen uitlaten in de Eifel.... heerlijk!

Ik wens jullie een mooie dag

Link naar reactie
  • Administrator

Dat gaat lastig passen worden in een Z3, zeker als er een bijrijder meegaat. Gsusivo wilde de velgen ook al meenemen voor mij :lol:

Link naar reactie

Je kunt me niet herkennen aan de rode roos maar aan de flaporen!

Als het tegenzit ben ik te herkennen aan een bagagerek met daarop wat auto-onderdelen ge-gaffertapet. :guitar:

En nu in de startblokken voor de pre-Limborit: startpunt Doenrade (ontbijtje net achter de kiezen), eindpunt Bergisch Gladbach, en een volle dag de tijd.... :punk:

Link naar reactie

dan pak ik behalve het uitleesapparaat ook een middenconsole in...

ik kan mijn handheld uitlees-dinges meenemen; weet alleen niet 100% zeker of die ook de airbagmelding kan resetten...

Dat is mooi! Mijn wagen herken je wel...is een grijze ZZZ.......................hahaha je herkent mij wel en alvast bedankt!!! Enne wie niet waagt......we zien het wel

Link naar reactie

Helaas vallen wij ook af GAZZZ (Gert en Anneke). Ik blijk nu ingedeeld te staan voor een competietie-wedstriijd, daar had ik even geen rekening mee gehouden. Ik wens jullie alvast een prachtige rit toe met veel mooi weer. Groetjes

Link naar reactie
  • Administrator

Gisteren de puntjes op de i gezet roadbook is klaar TT-files zijn gemaakt (alleen zijn deze niet 100% te vertrouwen :sFun_whistle: ) maar de rit is volledig te rijden met behulp van de roadbook mits je km teller niet te veel afwijkt ^_^ . wil je toch de tt files hebben dan stuur maar een pm. Nu hopen dat er weinig fietsers zijn, goed weer hebben en dat er genoeg parkeerplaats is in Einruhr.

Link naar reactie
  • Administrator

Komt u maar met de PM Ruud! robpuntnieuwenhuisapestaartjeplanetpuntnl

Thx

Edit:

wegens een probleem met mijn stuurbekrachtiging van de Z3, lijkt het mij beter om daar niet mee door de bochten te gaan sturen.

Ik neem wat dieselgeweld mee deze keer :petje: (overigens na akkoord te hebben gekregen van Ruud :thumbup: )

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Nog even en er is hier binnenkort de eerste rit van het Z3/Z4 forum waaraan geen enkele Z deelneemt omdat alle leden wegens gezinsuitbreidingen, technische en/of financiële problemen hun Z hebben ingeruild voor een fijne familie bestelwagen. Zou Opel dat gat niet kunnen vullen met een Zafira CC? :sCo_chinscratch:

Link naar reactie
  • Administrator

Hoezo een zooitje, road book klopt gewoon hoor.

Maar Rob is in iedergeval sportief ondanks problemen met de Z meld hij zich niet af.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.