Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zet mij er maar bij als je wilt, 2x ovb. Verjaardagsfuif wordt ws verplaatst ivm vakantie.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zet je erbij Rob!

Dat maakt dat we nu al met 36 auto's zijn! :clapping:

Dat is natuurlijk uitstekend nieuws, maar maakt dat ik even links en rechts moet peilen of verdere groei nog mogelijk is. Nieuwe aanmeldingen komen daardoor even op de reservelijst ...

Link naar reactie

Waarbij ik wel even wel opmerken dat ik heel verheugd ben met zoveel belangstelling voor de rit. Er zijn nu al meer aanmeldingen dan ik had durven hopen voor een rit in de vakantieperiode. :)

We moeten echter een beetje realistisch blijven en even kijken hoeveel mensen / auto's we aankunnen. We hebben er niks aan om mensen zich eerst te laten aanmelden en ze vervolgens te moeten vertellen dat ze toch niet mee mogen doen. Graag dus eventjes geduld, zodat we die check kunnen doen en daarna hopelijk nog wat inschrijvingen toelaten. :)

  • Like 1
Link naar reactie

Helaas moeten wij afzeggen.

Geen vertrouwen meer in een Nederlandse zomer, derhalve toch maar geboekt aan de Costa Brava

Veel plezier en hopelijk zijn we er volgende keer wel bij.

Grtjes

Paul en Karin

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD
Link naar reactie
  • Administrator

Nou vooruit dan maar weer. Los van dat de eerste subtropische dag 26 augustus blijkt te zijn en je hier dus gillende spijt van gaat krijgen, kan Nonkel Jef dan in ieder geval zeker mee...

Link naar reactie

Nou vooruit dan maar weer. Los van dat de eerste subtropische dag 26 augustus blijkt te zijn en je hier dus gillende spijt van gaat krijgen, kan Nonkel Jef dan in ieder geval zeker mee...

das supergoed nieuws

Link naar reactie
  • Administrator

Is dat een aanmelding? :)

Nieuwe glazen nodig Jeroen? ^_^

Zet ons er ook maar bij Ruud en Monique

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Je zou ...

Je zou je auto maar in onderhoud hebben bij Ruud, dringend nieuwe achterbanden nodig hebben en net dik 1000 posts van hem kwijtgemaakt hebben ... :sFun_whistle:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.