Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Think happy thoughts Rob! Volgens Weeronline was een week geleden het gemiddelde weercijfer voor de plaatsen onderweg een 4, nu is dat "al" een 6 ... :clapping:

Link naar reactie

De mensen die graag de navigatiebestandjes willen ontvangen, moeten even een PM aan mij sturen. Zet in die PM je e-mailadres, dan mail ik je de bestandjes. :)

Het zijn TomTom-bestandjes, maar die kun je (via Tyre of een ander programma) eenvoudig zelf omzetten naar wat voor jou van toepassing is. Garmin heeft verschilende soorten bestanden en ik weet niet welke jullie hebben. Dat weet je zelf ongetwijfeld wel. :)

(Maurits, zet je dit ook nog even in de OP?)

aangepast door Individual
Link naar reactie

Als je het bestandje laad in Mapsource (Garmin) moet je de route eerst her berekenen in je eigen kaart bestand en dan pas over zetten naar de Garmin, zie voor info hierover op http://www.youtube.com/profile?user=garmintv&feature=iv&annotation_id=annotation_228717#g/c/7375C0D432F9C3A2

Hier wordt alles uitgelegd.

Link naar reactie

En dan nog omdat kennelijk niet iedereen appelgebak wenst - ik noem geen namen Nadia - het wordt nu half om half appelgebak en petit fours (anders dan de naam doet vermoeden toch snel 5x5 qua opppervlakte). Dus als er dan toch 38 mensen liever een appelgebakkie hadden gehad: het is allemaal Nadia's schuld ... :lachen:

Dan zorgt Nadia er ook maar voor dat ze voor mij een appelgebakje achterhoudt als ik er nog niet ben... ik ben niet zo van de petit fours <_<

Het moet niet gekker worden. Dat de heren geen chocola kunnen maken van mijn bescheiden hint is niet mijn probleem. Dus ze mijn gezwets uberhaupt serieus nemen is ook niet mijn probleem. Bij deze de vrijwaringsclausule of hoe dat ook mag heten. ^_^

Link naar reactie

Bestandjes voor de Garmin zijn binnen :thumbup: en ik heb ze (via Mapsource) aangepast en ze zijn voor 99% goed, alleen bij Stichtse Vecht (deel1) gaat het mis, gaan we over de Portengen of over de Laan van Duuren en in deel 2 bij Zeist, gaan we dan over Bunsinglaan of Koelaan, dus door Zeist of er omheen :sCo_chinscratch:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.